Raste Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gelwax er IKKE en bra voks. Skal du bruke noe for krøllene dine, klipper du deg kortere. Selfølgelig er den bra, men den er ikke BRA for håret. Selv bruker jeg den av og til spørs akkurat hvilken frisyre. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 I catch your drift. Bruker den jeg også, men ikke fast. Virket på innlegget hans at han brukte det fast. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ja bruker dne ofte og vet at den ikke er bra for håret... men hvorfor ikke egentlig, hva gjør den? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som vet om en voks som passer til tykt hår? Helst ikke så veldig dyr. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som vet om en voks som passer til tykt hår? Helst ikke så veldig dyr. jeg og har tykkt hår, å jeg syns renati strong hold fungerer bra så lenge håret mitt ikke blir for langt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Brukte Renati tidligere jeg også, men det var før jeg oppdaget American Crew Kjøper det billigere på ebay.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som vet om en voks som passer til tykt hår? Helst ikke så veldig dyr. Det spørs på hvor langt håret ditt er, hva slags stil du ønsker, om du vil ha en matt eller glansfull voks, god hold til å holde håret på plass i syke sveiser eller bare generell hold. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) har kort hår, må ha nok hold til å at det kan stå oppover. Om det er glans eller matt spiller ingen rolle. Endret 2. mai 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 har kort hår, må ha nok hold til å at det kan stå oppover. Om det er glans eller matt spiller ingen rolle. Føler at GelWax gjør seg godt til den jobben. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bor du i Oslo burde du forsøke å anskaffe Layrite, den vanlige boksen som er gul, eller den med "superhold" som er brunsvart. Er absolutt det beste jeg har vært borti, og koster bare 125 kroner for en svær boks. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bor dessverre i Bergen, men kanskje de har den her og Men gelwax skal prøves ut, den på H&M sant? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Bor dessverre i Bergen, men kanskje de har den her og Men gelwax skal prøves ut, den på H&M sant? Jepp. 40 kr.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Brukte Renati tidligere jeg også, men det var før jeg oppdaget American CrewKjøper det billigere på ebay.. Den brukte jeg helt til jeg fikk masse flass av det produktet Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Brukte Renati tidligere jeg også, men det var før jeg oppdaget American CrewKjøper det billigere på ebay.. Den brukte jeg helt til jeg fikk masse flass av det produktet Flere som får flass av dette produktet?? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror egentlig det er mer avhengig av mengden som brukes, og om voksen føres i hodebunnen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Så det er slik med de fleste/alle typer voks? Endret 3. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bruker du mengder som gjør at hodebunnen ikke får luft, så vil du se resultater av det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men hvor mye er det da? Jo lengre hår jeg får, jo mer voks må jo jeg bruke. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det spørs på sveisen du skal ha. Når jeg hadde langt hår (til haka) brukte jeg langt mindre voks enn jeg gjør nå, og nå har jeg til øynene. Jeg bruker masse pomade til sveisen min nå, men den har jeg vaskes ut i vann, og jeg skylder den ut hver kveld, så jeg eliminerer det problemet. Derimot bør du satse på å få en ordentlig klipp som gjør det enklere å få til sveisen du vil ha. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som har en vox og anbefale for veldig tynt hår? Har brukt Renati og Fudge før men er ikke så fornøyd med dem siden frisyren mister fasongen nesten med en gang. Vurderer å plukke opp gelwax siden den er så billig og virker grei nok, paste virket også litt interessant noen erfaringer? Er vel åpen for alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå