-Shark- Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Beste for håret mitt er H&M gelwax til nette sum av 39,- Ellers så fungerer Fudge sin hair shaper når jeg har litt kortere hår.. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Litt forskjellige rundt omkring. Noen steder 34 andre 39. De selger også forskjellige utgaver av Gel-wax. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 De selger ikke forskjellige Gel-Wax, men de selger forskjellige H&M Wax. Eks, ClayWax, FiberWax og Gel-Wax. Pirket litt der Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Joda. En til 34,- og en til 39,- Har du begge ved siden av hverandre kjenner du faktisk at de ikke er like i lukten. Regner med at det er den blå du bruker? Husker ikke helt hvilken som koster hva, men tror det er ca 5 kroner forskjell. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har sett den flere steder. Kan kjøpe noen flasker til deg hvis du vil.. Holder nå med en.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bruker den som nå har blitt grå boks med svart lokk er det vel. 39,- koster den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bruker den som nå har blitt grå boks med svart lokk er det vel. 39,- koster den. Samme her. Jeg betaler 34,- jeg da på H&M i Ski. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sluttet med Renati, fikk store hodebunnsproblemer. Gikk heller over til en type Define voks, mye mye bedre. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Bruker den som nå har blitt grå boks med svart lokk er det vel. 39,- koster den. Samme her. Jeg betaler 34,- jeg da på H&M i Ski. Gått opp til 39 tror og mener jeg.. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tenkte og bestille ei pakke med voks fra billigvoks.dk, og trenger litt råd ang hva jeg skal velge da dett er ett pakke tilbud hvor du setter sammen ei pakke med 6 voks bokser fra ID, men du kan ta forskjellige typer på hvert punkt. Link: http://billigvoks.dk/default.asp?id=1500&a...Product_id=2026 Håret mitt er rundt 7-12cm rundt om tror jeg, og har litt krøller. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg må bare ha en ting klart, er det Renati rock hard eller strong hold som har best "hold"? Tenkte jeg skulle prøve Renati, lurer på hvilken som er best for halvlangt hår, dekker halve øret Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Strong Hold syntes jeg har klart best hold. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Klippet meg på fredag og kjøpte voks i samme slenge. Skulle egentlig ha Renati Strong hold, men dama ga meg Soft Hold Mud Wax. Oppdaget det jo seff ikke før jeg sto med den i hånden hjemme på badet noen timer senere, så orket ikke vente til i dag med å bytte. Men har nå brukt den litt og må si jeg liker den egentlig ganske godt. Holder jo ikke så lenge og godt som strong hold da. Lenke til kommentar
VietTobi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 endelig et forum og en thread som faktisk lever^^ jo! Jeg har geeket litt rundt etter voks, og jeg er litt usikker på hva jeg skal bruke :S Jeg har testet Renati Stronghold tidligere, men så blei håret mitt litt lenger, og nå funker jo ikke den lenger, så jeg fikk en ny, litt mer visual-kei-ish style, hvor luggen, sidene og baksiden er langt, også er det sånn lagvist med ca 5+ cm hair, på toppen kanskje litt kortere, alt fra 3-6 cm... Så, mamma sa at ei dame fra et eller annet sted anbefalte renati rock hard, så mamma tok den med hjem.. Joa, den høres bra ut så nå har jeg testet den, og den holder en stund, men for at det virkelig skal stå lenge må jeg drive med hairspray og masse tull, og det er et helvetes slit på morgenen -.- Men! Jeg skal til oslo ut uka en gang, så lurte på om det var mulig å få tak i noe bra wax der, som f.eks sebastian crude clayen det er mye snakk om tidligere i threaden, eller amercan crew^^ Hyggelig med raskt svar tilbake^^ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 American Crew kombinert med harspray funker bra. Selv liker jeg den grønne best. Enig det der med Renati. Strong Hold virker bra når du har litt kortere hår, men er nesten ubrukelig til lengre. Selv bruker jeg SH når jeg har kort og AC når jeg får lengre. Husk, det koster å se bra ut Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen tips til en gutt som har fått litt lengde på håret? Har aldri prøvd Renati på langt hår, så den har jeg vurdert, men samtidig så syns jeg den ikke var så bra på kort hår. Så jeg vil ha en god voks som holder og ikke gir så veldig glans. Helst ikke glans om det går Så noen tips folkens? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 klipp deg selv bruker jeg renati strong hold og renati paste(kjøpte feil skulle egentli prøve rock hard) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Renati funker heller dårlig på langt hår, snakker av erfaring her. Skal det være brukende i det hele, må det være den svakeste av de. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som har erfaring med Sebastian - Wet Sleek Hold? Tenker å bruke den på halvlangt til langt hår, og ønsker god hold uten at håret blir stivt. Noen innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå