Jonas. Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Vet det, men jeg vet ikke når jeg har tid Jaja, kanskje jeg tar turen nå i helgen.. Endret 27. november 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kjør på! Masse andre frisørsalonger som du også kan sjekke ut Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ingenting slår ID, har aldri hatt noe proplem med den. Renati hadde jeg sist, ikke fornøyd. Renati er dyrere enn ID og har mindre box en ID Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvis ID og Renati er de eneste du har prøvd, blir det litt feil å si.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Enig der. Desuten har lengden på håret en del å si i forhold til hva som fungerer best. Når mitt er kort er Crud Clayen fra Sebastian eneste som fungerer, mens hvis det blir lenger må jeg til med Got2be. Når det er så langt som det er nå bruker jeg en sak fra Fudge. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvis ID og Renati er de eneste du har prøvd, blir det litt feil å si.. Helt enig. Personlig liker jeg renati best ( har aldri hatt noen problemer med den) + at den holder lenge. Så Renati Strong Hold er den jeg bruker for tiden. Btw. Ari Gold er verdens kuleste. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nå har jeg prøvd tre forskjellige typer voks. Renati, noe fra Toni & Guy og et eller annet fra Body Shop. Den fra Body Shop var elendig. Etter å ha hatt den i håret omtrent 4 timer så var det som om den ikke var der lenger, og håret ble bare seendes rart ut... Toni&Guy voksen var ganske god. Det som var litt ekkelt med den var at håret bare ble seendes fett ut. Den ville heller ikke ut av håret, selv etter to omganger med shampo i håret. Nå er jeg tilbake til Renati og må si at den fortsatt troner listen min og jeg vil tro at den gjør det en stind til fremover... Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kjøpte en D:Fi i dag, og den funker drit bra Den er lett å fordele, gir brukbart hold, håret holder seg sånn og den lukter godt Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vært i Ski enda, JohnnyBoy? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fant den et annet sted Den er nesten akkurat det samme som Renati da, men håret faller ned etter ikke så lenge Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Fikk voksen jeg kjøpte fra Danmark i dag. Den ble stoppet i tollen, så der fløy 266 kroner vekk! Tror alt sammen kom på 800 NOK. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kjøpte du på www.billigvoks.dk? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kjøpte denne pakken: http://billigvoks.dk/american_crew/4x_amer...w_mix-2000.html Lenke til kommentar
floww Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har akkurat fått prøvd Sebastian Xtah roxx gelatine, og er forelsket den er råsterk og gir en digg matt look, slår renati rock hard og fudge hair shaper i min bok Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Takk for tips floww. Føler at jeg trenger noe annet en Renati RH nå. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fikk min forsendelse fra danmark nå for noen dager siden, bestilte Sebastian Xtah Crude Clay, American Crew Fiber og Osmo Essence Clay Wax. Er godt fornøyd med alle tre, men kanskje særlig Osmo faktisk Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hvem har den gule got2be sprayen nå egentlig? Finner jo bare den gele'en, og det holder jo ikke! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har sett den flere steder. Kan kjøpe noen flasker til deg hvis du vil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå