Smart Ass Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alright Mye lettere, pluss at jeg bruke 60% mindre wax Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har slitt med å finne en god voks til håret mitt, et hår som fort ser fettete og ekelt ut med feil voks. Det er ca 5-8 cm på toppen og en 2-3 cm på sidene, håret er nokså tykt. Har funnet frem noen voks som kanskje kan være aktuelle for meg, men siden jeg ikke orker å brenne av godt over 1000kr på alle så noen erfaringer (hvor jeg får kjøpt dem og pris)? - Renati strong hold? - Renati super rock hard - Garnier surf hair? - Garnier fructis surf hair? (samme som over? Den skal vist være nokså matt) - XL creative wax grazette - Crude clay fra sebastian Har brukt Renati sin ekstreme hair play paste, ikke serlig fornøyd. Håret faller sammen fort, og en tedens til å se fettete ut. Kom gjerne med forslag til en annen voks som kan funke for meg, helst med en liten begrunnelse. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ta en matt voks.. da ser det ikke fett ut Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har tenkt til og kjøpe meg ny voks. Og har da tenkt itl og kjøpe American Crew. Men hvilken? Håret mitt er 2-3 cm. Jeg liker og ha håret bustete. Så jeg må ha en American Crew voks med sterk hold. Om det er glans eller ikke noe glans bryr meg lite Så; Burde jeg ta: Forming Cream, eller Grooming Cream? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Gel wax ftw Her er det en som har skjønnt det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) To faktisk, selv om jeg bruker Clay Wax nå Endret 23. november 2008 av Raste Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som vet noen frisørsalonger de selger ID hårvoks i Oslo? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Edmund skal hvertfall føre ID Hair.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Viss man vil ha rufsete hår. Hvilken American Crew burde jeg da velge? Den burde også ha bra hold Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor er det? Vet jo ikke hvor du bor, så gir deg bare en link: www.edmund.no Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Viss man vil ha rufsete hår. Hvilken American Crew burde jeg da velge? Den burde også ha bra hold Jeg syntes Forming Cream (den grønne) er den beste til de fleste typer hår: http://www.lookfantastic.com/hair/american...ming-cream.html Classic er en hellt vanlig voks som virker best på kort hår: http://www.lookfantastic.com/hair/american...-wax-100gm.html Anbefaler den grønne hvis du har kort hår. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 jeg har veldig kort hAr akkurat nA Ca. 2 - 3 cm Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da er nok Forming Cream den beste. Hvertfall den jeg var mest fornøyd med når jeg hadde kort hår Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Orker ikke å dra til Ski Noen i Oslo, altså i Oslo? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Du bor i Oslo?! Tar deg ca 20 min og komme deg til Ski da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå