Cashmere Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har nettopp kjøpt meg ID Hard Gold og må si at jeg ikke er imponert. For det første lukter den goderi som har lugget for lenge i solen, og holden i den er heller ikke noe å skryte av. Etter 5-6 timer begynner holden å gå ned, og det holder jo ikke... Skal den holde lenger, må jeg bruke mer voks, men da ser håret mitt heeeeeelt jævlig ut, så den får terningkast 3 av meg. Nå er jeg Renati-fan da, det fungerer utmerket for meg. Har ingenting å klage på, bortsett fra at jeg syns lukten er litt spesiell. Men dama digger lukta, så da blir det Renati ftw! Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hehe, fått for langt hår til at jeg kan bruke renati Uten at jeg svir lommeboka noe så inn i helvete.. Så prøver ut ID Soft Ett eller annet Lenke til kommentar
foorex Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen som vet om en side hvor en kan finne inspirasjon til styling av håret? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Her er noen: http://www.thehairstyler.com/ http://www.hairstylesdesign.com/ Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 uff da, jeg står i en situasjon der jeg må velge; Spare litt til, prøve å ha litt lengre? Aldri prøvd, eller klippe meg kortere og ha en ordinær normal hårfrisyre.. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Spar! Hva har du å tape? Kjedelig å gå med den samme frisyren i alle år også.. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 You said it Ari .. =D Lenke til kommentar
toretors Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dem selger renati på http://www.lookfantastic.com nå (samt mange andre merker) Bare pass på at man holder seg under tollgrensa på 200kr http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO Kan også kombinere med promokoder for å få gratis frakt el. http://www.pricedash.com/?R=Look+Fantastic Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har nettopp kjøpt meg ID Hard Gold og må si at jeg ikke er imponert. For det første lukter den goderi som har lugget for lenge i solen, og holden i den er heller ikke noe å skryte av. Etter 5-6 timer begynner holden å gå ned, og det holder jo ikke... Skal den holde lenger, må jeg bruke mer voks, men da ser håret mitt heeeeeelt jævlig ut, så den får terningkast 3 av meg. Nå er jeg Renati-fan da, det fungerer utmerket for meg. Har ingenting å klage på, bortsett fra at jeg syns lukten er litt spesiell. Men dama digger lukta, så da blir det Renati ftw! har hatt samme "problemet" men Hard gold funker kjempe bra for de som har litt lenge på håret jeg har selv 5cm eller noe altså relatift kort derfor bruker jeg hard titanium siden jeg har en veldig rettopp frisyre når jeg har så kort. men vist du bare skal ha det rufsete er jo hard gold nydelig lett å fordele og vist det faller litt kan du jo bare patche håret ditt litt med litt ny voks:) Lenke til kommentar
floww Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 det er grenser for mye voks skal holde håret ditt. bruk voks til å style håret ditt, og hårspray for at det skal holde seg . Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hårspray virker gay .. Men nå skal ikke jeg si noe mer Lenke til kommentar
floww Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hårspray virker gay .. Men nå skal ikke jeg si noe mer nå har jeg hørt det og Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ta det med en klype salt Floww Var litt ironi der.. Men anyway.. Hvordan vet du om du bør klippe deg eller ikke.. Frister, men vet ikke om jeg skal.. ^ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gay faktisk. Hvordan du vet om du skal klippe deg eller ikke er det jo du som avgjør. Vet du at du ikke passer langt hår er det jo ikke noe vits i å spare, men som sagt, hva har du å tape!? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 NeiNei, men føler det ser så bustete/Rotete ut.. hm, jaja.. Og ja, det var litt ironi i den "gay" setningen.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 PhenomenA, Det og ikke være fornøyd med håret sitt er en god indikasjon på at det er på tide med en tur til frisøren Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Og hvordan ble det? Fornøyd? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja Liker det bedre sånn =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå