Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hehe, men da blir det vel dyr Renati igjen "/ Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Syns Fugde sin Hairshaper er bedre, og du får mer for pengene. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan hende jeg er helt retardert, men har du link? Eller har det vært? *Leite, Leite* Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kan jo prøve noe annet før du går over til Renati igjen. Aldri prøvd Gel Wax var det slik? Da bør du gjøre det og sjekke den ut. Short Sexy Hair, KMS og American Crew er produkter jeg har vært veldig fornøyd med! AC koster vel litt mer enn Renati, men jeg syntes den også er verdt det.. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Okey.. Kan godt kjøpe fra Norske nettsider, men da trenger jeg link Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvilke skal jeg linke til? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Den du tror passer meg BEST! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er litt vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hvordan hår du har. Men du går for litt "wet" look, sånn bakover-wet-look? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Er litt vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hvordan hår du har. Men du går for litt "wet" look, sånn bakover-wet-look? Jeg har postet bilde Men ja, liker wet look! like Renati style! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Håret ditt er absolutt ikke bakover-look.. http://www.panacheshop.se/product_info.php...ts_id=550112017 Veldig bra voks, regner med at siden er safe å bestille fra. Prøv Gel Wax hvis du ikke har prøvd den. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Takk for svar, tror jeg tar turen inn i forskjellige frisørsalonger og ser, har bla. Marits Frisør AS/ Pro Hair (Hår?) / Salong Evita AS og Spinell Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Jeg har veldig tykt hår, nyklipt, ganske kort, men ikke maskinkort i nakken og på sidene. Frisøren anbefalte ID Hair voks, så kjøpte 2 stk. for 200 kr: ID HAIR Noen som har peiling på hvordan disse er i forhold til andre vokser? Brukt Extreme Titanium noen ganger, ekstremt bra hold i den synes jeg, men synes den blir tørr veldig fort. Kanskje jeg bruker for lite av den om gangen? Den Hard voksen er grei, men frisyren holder seg ikke så lenge. Evt. noen som kan anbefale en voks elns til meg? Rufsete look, rufsete i nakken. Endret 30. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Linken virker ikke.. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ok, finnes det noko testar av det? Jeg så engang en studie som beviste hvordan billig hårvoks ødela håret, og den refererte også til andre liknende studier, bl. a. i Australia, Tyskland, USA og Canada. Selve studien jeg skumleste igjennom var britisk. Den var publisert i en britisk tidsskrift, som jeg leste på nett, men har faktisk ingen link. Har lett 5-10 minutter nå for å finne den men lyktes ikke Billiggelè ødela visst ikke så mye. Da jeg hadde kort, sånn ordentlig kort hår, da brukte jeg L'real Paris Tekni Pro, og syns den funka bra, HELT TIL jeg fikk litt lengre hår; da da var den ubrukelig - det gikk ikke ann å gni ut ordentlig, også falt håret utover dagen. Så nå bruker jeg midlertidig, til jeg finner noe bedre, Loreal Paris Studio remix sak i lyseblå boks, og den funker bra for halv-langt hår i noen timer etter du har tatt det på, men så faller håret etterhvert til en latterlig frisyre, så jeg kommer antkelig vis ikke til å kjøpe den igjen. Må være pga den "Unlimited remodelling effect" saken at den ikke er så sterk som den burde. Define Fiber Paste er noe drit, ødelegger håret, det gir heller ikke noe hold. Men Define sprayen funker bra etter voks, jeg klarte å få håret til å holde seg hele 3 timer lengre etter finish med den sprayen, da jeg bruke Loreal Studio remix voksen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Linken virker ikke..Funker nå, takk for at du sa i fra BenAus: Hvordan ødela voksen håret, om d var billigvoks? Endret 30. oktober 2008 av _Adler_ Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jaja, de tjener sikkert godt på at du må logge inn for å se priser Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hehe, mulig. 200 kr for 2, 160 kr elns for 1, hos Luggen, Molde. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Renati er det beste synes jeg eneste negative er at den ikke virkeri det hele tatt i tørt hår... Endret 2. november 2008 av JohnnyBooy Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Renati er det beste synes jeg eneste negative er at den ikke virkeri det hele tatt i tørt hår... Jo? Må bare ha villt mye i Tør jeg å spørre om hvor mye dere bruker hver gang? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Renati er det beste synes jeg eneste negative er at den ikke virkeri det hele tatt i tørt hår... Jo? Må bare ha villt mye i Tør jeg å spørre om hvor mye dere bruker hver gang? Jeg synes at man ikke får fordelt den ordentlig hvis man tar det i tørt hår, prøvde, men det samlet seg masse i en klump :S Bruker opp en boks på ca to uker forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå