Bebeluv Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) thrice mener tørt som naturlig, og ikke vått som gelwax opplegget som ser ut som du ikke har dusjet på flere uker. Endret 6. oktober 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg foretrekker fiber paste fra Define. Og så bruker jeg creating wax (også fra Define) for å ha styring på luggen. Knallfornøyd. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har veeldigt tykt hår, og halvlangt hår. Hvilken voks vil dere anbefale for å holdr håret oppe? Med ID og renati så faller håret ned pga tyngen i håret, så tror kanskje noe som stivner trengs. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nå spørs det hva slags stil du er ute etter. Selv bruker jeg E&G Mud Clay, noe som fungerer strålende til mitt hår som er ganske tykt og fra ti til femten centimeter langt. Dette er en tørr voks som er vanskeligere å fordele i håret, men som holder veldig godt etter min mening, men jeg bruker den ikke for å få høyde i håret. Den er også utrolig drøy i bruk. Jeg kjøpte min boks sist sommer, og det er rundt halvparten igjen. Hvis man vil ha høyt hår må man nok gå løs på håret med mousse og hårspray. Voks er for tungt til å holde håret oppe, med mindre man har mer voks enn hår på hodet, noe jeg ser flere og flere har *grøsse*. Selv forsøkte jeg kombinasjonen tørrvoks, mousse og hårspray, og resultatet blir et ufattelig høyt hår. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Vel, nå blir det vel kanskje bare får å få litt struktur i håret, for ellers så henger håret rett ned som en annen mongo. Håret er vel 5-6cm langt.Jeg orker ikke begynne med mousse og hårspary. Pris og størrelse på den voksen du bruker? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hmm dem har ikke sebastian crude clay på balsam.no? Eller er det bare jeg som er blind? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) hmm dem har ikke sebastian crude clay på balsam.no? Eller er det bare jeg som er blind? Du er ikke blind, nei... Dem har noen andre fra Sebastian. Cy-Clone og Twisted Taffy ser jeg. Twisted Taffy er mer gele som gelwax, men veldig hold!. Og Cy-Clone tror jeg ikke har den gode holden. :\ Så jeg tror jeg hopper over Crude Clay nå, og går for American Crew Fiber. Noen formeninger om den? Håret mitt er vel 3-4 cm nå. Liker og ha det bustete, så tror Fiber American Crew Fiber vil være bra. Endret 7. oktober 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Bruker Renati StrongHold, jævlig dyre greier -.- 185,- for en liten boks => Endret 7. oktober 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var mye, jeg betalte bare 140 eller noe på Magic. Skjønner forresten ikke de som sier at Renati lukter vondt. Synes den lukter kjempegodt jeg. Men Renati Paste derimot var noe sabla lim i lukta. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var mye, jeg betalte bare 140 eller noe på Magic. Skjønner forresten ikke de som sier at Renati lukter vondt. Synes den lukter kjempegodt jeg. Men Renati Paste derimot var noe sabla lim i lukta. Lokale Hår"sjappa" så forventet ikke faen noe annet Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kjøpte Sebastian Crude Clay på ebay til 160NOK inkl. frakt. Gleder meg til å få testet den. Har ganske tykt og generelt vanskelig hår, og det eneste som har fungert til nå har vært Renati. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Virker som "clay" er det nye ordet for produkter som er veldig sterke. Hårgele er liksom én ting, men clay er noe annet. Er det forresten noen som har prøvd den gluestick (eller noe) til Redkin? Står at den har 22 i hold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kjapt spørsmål; hva er forskjellen på Sebastian Crude Clay og Sebastian Xtha Roxx? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Takk for at du spørr Sondrizzle, det er noe jeg også lurer på. Siden det blir å prøve Sebastian istedet for Renati (Rock Hard) neste gang boksen blir tom. Endret 15. oktober 2008 av HaueR Lenke til kommentar
MSg Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Crude Clayen er mer leireaktig og mer matt enn Xtha Roxx som er gelatinaktig og gir mer fyldig og "glatt" style. Cryde Clay anbefales til de som har vanskelig hår å style; f.eks asiathår, tykt og/eller fett hår, mens Xtha Roxx er bedre for de med tynnere hår (ikke mengde (da bruker du parykk..), bare volum) og gir mer struktur og volum i håret.. I følge frisøren min hvertfall. Selv bruker jeg Crude Clay og er meget fornøyd med den. Minimalt som skal til for å style håret. Ikke den billigste boksen, men den er drøy i bruk. Endret 16. oktober 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Faktisk bare got 2 be som funker på mitt når det er litt lengre enn skamklipt ikke crude clayen vil lenger en gang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Crude Clayen er mer leireaktig og mer matt enn Xtha Roxx som er gelatinaktig og gir mer fyldig og "glatt" style. Cryde Clay anbefales til de som har vanskelig hår å style; f.eks asiathår, tykt og/eller fett hår, mens Xtha Roxx er bedre for de med tynnere hår (ikke mengde (da bruker du parykk..), bare volum) og gir mer struktur og volum i håret.. I følge frisøren min hvertfall. Selv bruker jeg Crude Clay og er meget fornøyd med den. Minimalt som skal til for å style håret. Ikke den billigste boksen, men den er drøy i bruk. Ah, så forskjellen er egentlig litt på glansen og litt på styrken? Problemet er at jeg finner ikke Crude Clay i noen norske (nett)butikker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du må på en salong med et godt utvalg for å finne Crude Clay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Du må på en salong med et godt utvalg for å finne Crude Clay. Hmm, får gå litt rundt i Kristiansand da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå