MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nja, blir ikke slik med mange av de andre typene jeg har prøvet. Har ikke tendenser til fett hår. Heller omvendt. Har til tider ekstremt tørt hår. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Åja, den virker sikkert forskjellig fra hårtype til hårtype Lenke til kommentar
Terje Takras Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpte en boks med Mop Finishing Paste, etter anbefaling av frisøren. Noen som har prøvd den? Tenkte jeg skulle tømme boksen med Fudge Hair shaper før jeg åpnet denne Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpte en boks med Mop Finishing Paste, etter anbefaling av frisøren. Noen som har prøvd den? Tenkte jeg skulle tømme boksen med Fudge Hair shaper før jeg åpnet denne Hva med bare å åpne og prøve siden du faktisk har kjøpt boksen? At det går ann.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Kjøpte en boks med Mop Finishing Paste, etter anbefaling av frisøren. Noen som har prøvd den? Tenkte jeg skulle tømme boksen med Fudge Hair shaper før jeg åpnet denne Hva med bare å åpne og prøve siden du faktisk har kjøpt boksen? At det går ann.. Hvis du har den hjemme, og lurer på hvordan den er, er det vel ikke vanskeligere enn å sprette boksen og teste det..? Endret 20. juli 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
lazerlarz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bruker bare renati, hater Id hair. Er nesten det samme, men sånn klæsjy feeling i ID'n.. "STEINHAL" for kort hår, vanlig for halvlangt;) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Leste mye bra om denne Crude Clay her i tråden, så: Hvor kan jeg kjøpe den? Noen som vet butikker? Nettet funker også Og det er denne, right? "Sebastian Xtah Crude Clay" Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Her i gården går det mest i Define Flexible Paste, som fungerer temmelig bra. Lenke til kommentar
Faxeren Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Når noen sier de bruker Renati kjenner jeg det røsker i fletten, gnager på fotsoppen, samtidig som jeg ser to fluer pare. Altså ikke veldig fortreffelig. Nei, kjære godtfolk, Renatis storhetsperiode er over først som sist - innse det, norske mann i hus og hytte! Keune Power Past. Smak på det! (ikke i ordenes betydning). Dette er den nye revolusjonerende voksen fjolsene bak Renati frykter. KPP er ikke bare stiligere, billigere og lukter bedre, men den er i tillegg lett å vaske ut av håret, unngår slitasje av tupper og er faktisk "vanntett". Det vil si at selv etter en regnfull fotballkamp med saftige taklinger, kan du trygt gå bort til din kjære på sidelinjen, og la henne lukte deg i det faste håret (dersom hun skulle ha det som fetish). Men for all del, deg som liker å gi frisører mer penger enn de (fortjener for noe som ødelegger håret ditt), vil følge den ellers "labre" Renati-trenden og vil lukte svette kamelkjertler (ja, den lukter faktisk mer det enn KPP - vitenskapelig bevist) må gjerne fortsette med det, og da får jeg legge de snaue syv minuttene du brukte på å lese dette (går utifra at hvis du ikke ble overbevist, har du ei heller raskt lesetempo som tyder på kvikkhet) bak på min kappe. Mvh Faxeren - din venn Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvor mye koster en boks "Keune Power Past" og hvor mange ml er det? Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Her i gården går det mest i Define Flexible Paste, som fungerer temmelig bra. Synes den er helt forferdelig, håret blir helt tørt og elvis-aktig! Define creating wax <333 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Spirit99, Det er riktig voks. Du finner den på enkelte salonger. Balsam.no har den også, men jeg er skeptisk til å kjøpe slike produkter over nett. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Driver egentlig å leter etter ny voks. Bruker renati strong hold akkurat nå. Så jeg lurer bare på hvordan er Sebastian: Crude Clay. Hvordan er den i håret? Hva slags hår passer den best til (kort,langt etc)? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Det er ikke så mye mer å si enn at den har et drøyt bra hold, og er 'tørr'. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Drøyt bra hold lover jo godt Er den lett å forme? Har litt middels langt hår, så kan ikke ha en voks som er for de med ganske kort hår. Tror du den vil passe det ? Hva mener du med tørr? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Drøyt bra hold lover jo godt Er den lett å forme? Har litt middels langt hår, så kan ikke ha en voks som er for de med ganske kort hår. Tror du den vil passe det ? Hva mener du med tørr? Han mener vel at den ikke er noe spesiellt klissete vil jeg tro. @Thrice: Er litt skeptisk selv til og kjøpe hårprodukter over nett. Men balsam.no virker ganske ordentlig. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror han mener at håret blir veldig tørt av den. Det er ihvertfall det jeg ville trodd. Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Regner med at han mener at den ikke er klissete. Konsistensen er tørr til forskjell fra f.eks en gele, som har en "våt" konsistens. Støtter anbefalingen av voksen. Kjempegodt hold, og veldig drøy. Selv om den koster litt mer enn endel alternativer, holder den veldig lenge. God og til noe lenger hår, men ikke bli fristet til å bruke for mye. Jobb heller inn litt og litt, ellers blir fort håret tungt og flatt. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet om en god hårgele som ikke er testet på dyr? Til litt langt tjukkt hår. Billig. Helst. Thnx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå