Bebeluv Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor trur du det er så billig? Dette er også egne erfaringer. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorfor trur du det er så billig? Dette er også egne erfaringer. Mye fordi det også ikke er et kjempe merke, eller et kjent merke. Og ikke nødvendighvis noe dårligere enn merke produktene. Kom med kilder Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Fordi det er fette billig å lage det, selvfølgelig. Lenke til kommentar
kowboi Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, jeg vil også gjerne se kilder, helst forskningsrapporter som sier det. Ja, det har garantert blitt forsket på Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva mener dere med at håret blir ødelagt? Jeg har brukt dax i en stund og merker ingen forskjell i håret mitt.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hva mener dere med at håret blir ødelagt? Jeg har brukt dax i en stund og merker ingen forskjell i håret mitt.. De bare slenger ut usaklige kommentarer, basert på andres eller egne meninger. Men ingen av de som sier dette kan vise til noen kilder/forskninger etc. Min Liste over ultimate hårvoks/gele må være: 1. Fudge- Hair shaper 2. H&M- gelwax 3. Renati- rock hard Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, fy fader - vi er usaklige Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva mener dere med at håret blir ødelagt? Jeg har brukt dax i en stund og merker ingen forskjell i håret mitt.. De bare slenger ut usaklige kommentarer, basert på andres eller egne meninger. Men ingen av de som sier dette kan vise til noen kilder/forskninger etc. Min Liste over ultimate hårvoks/gele må være: 1. Fudge- Hair shaper 2. H&M- gelwax 3. Renati- rock hard Haha, si meg hva som jeg skrev som var usaklig? Og ja, de er basert på mine meninger. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva mener dere med at håret blir ødelagt? Jeg har brukt dax i en stund og merker ingen forskjell i håret mitt.. De bare slenger ut usaklige kommentarer, basert på andres eller egne meninger. Men ingen av de som sier dette kan vise til noen kilder/forskninger etc. Min Liste over ultimate hårvoks/gele må være: 1. Fudge- Hair shaper 2. H&M- gelwax 3. Renati- rock hard Haha, si meg hva som jeg skrev som var usaklig? Og ja, de er basert på mine meninger. var jo ikke ment mot deg, men mot de andre som sier f.eks billigvoks ødelegger håret bla bla, mister håret av billigvoks bla bla, billigvoks er stearing bla bla... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Svigers er frisør, og billige produkter gjør ikke mere skade enn dyrere. Så jeg vill virkelig ha kilder på den der. Silikonbasert hard voks av typene de selger på H&M skader ikke bare håret ditt, men også hodebunnen. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 var jo ikke ment mot deg, men mot de andre som sier f.eks billigvoks ødelegger håret bla bla, mister håret av billigvoks bla bla, billigvoks er stearing bla bla... Da er vi enige da.. Lilac1: Som sagt: Jeg har brukt dax en stund og kjenner ingen forskjell. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Den gang jeg brukte Dax fortalte frisøren min at jeg hadde begynt å flasse, og håret hadde blitt fettete som fy. Hun advarte meg mot å bruke Dax, men ellers har jeg ingen håndfaste kilder som sier noe om det. Ikke at jeg gadd å lete det opp en gang. Nå bruker jeg ihvertfall Renati Rock Hard blandet 50/50 med Soft Hold. EDIT: Minikilde. Svensk forsker, så vet ikke hvor pålitelig den er. Dårligere: Wella Styling Gel Super Strong Naturelle, Original, Silky Hair Spray Wella Hairspray, Super strong Fructis Style, Hard Structurising Gel Spray, Extreme Klippoteket, Hairspray, Maximum XX Strong Wella High hair ocean-sprizz Strong H&M Hair System, Maxi Hold Hair Spray Dax Wave and Groom Finesse Volume Mousse, Super Control Fructis Style, Volume Mousse, Strong Endret 18. juli 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
MSg Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Silikonbasert hard voks av typene de selger på H&M skader ikke bare håret ditt, men også hodebunnen. Mens Sebastians Crude Clay er superb. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Silikonbasert hard voks av typene de selger på H&M skader ikke bare håret ditt, men også hodebunnen. Mens Sebastians Crude Clay er superb. Ja, Sebastians tilfører håret alt den trenger- og er helt super til den fine prislappen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Prisen spiller da ingen rolle. At den er dyr er sikkert en stopper for noen, men kvalitet kommer først. Desutten kan man bestille den billigere fra utlandet hvis man synes prisen er avskrekkende. Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Prisen spiller da ingen rolle. At den er dyr er sikkert en stopper for noen, men kvalitet kommer først. Desutten kan man bestille den billigere fra utlandet hvis man synes prisen er avskrekkende. Ja. Den store boksen min kom i dag forresten.. Men kvalitet koster, end of case. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Betaler gladelig 170,- for Renati rock hard & Sebastian crude clay istedet for billig dritt wax Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Men når kvaliteten til H&M er mer en god nok, hvorfor betale dyrt for noe som er ''mer kvalitet''... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 H&M har jo ikke en akseptabel kvalitet.. Derfor kjøper jeg Sebastian.. Men hvis du har hår som fungerer med H&M-møkket, flott for deg. Ingen som hindrer deg i å kjøpe møkk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå