captain_obvious Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Bevis? Link? Egen erfaring + konsultasjon med frisør. Fikk irritert hodebunn og håravfall etter lang tids bruk. Har nå gått over til dyrere produkter. Se på innholdslisten; Gelwax inneholder bla. silikon. Endret 8. juni 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva bruker du for tiden captain_obvious? =) selv har jeg aldri prøvd gelwax og dax eller hva faen det het, stort sett brukt renati strong hold, og alltid likt den. Er ikke like glad i d:fi. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Pleier å bruke Tigi Bedhed Manipulator. Funker veldig bra når håret er relativt kort, men holden er ikke den beste. Lukten er god, men ikke særlig maskulin, noe jeg heller hadde satt pris på. Akkurat nå er håret helt fucket og jeg må ha en ny klipp snart. Synd det skal være så jævlig dyrt. ID hair ved navn silver-etellerannet funker litt å temme det, men lukten er ikke noe å hige etter, og vi snakker tross alt desperat damage-control heller enn styling . Har en Fudge Matte Hed på vei i posten. Faen så jeg hater å skuffle ut penger på hårprodukter nå! Hver gang jeg tror jeg har funnet the holy grail og kan slutte å tenke på hva jeg skal kjøpe, så skjer det noe ekstremt uoptimalt med håret/hårprodukt\hår-comboen. Fikk lyst til å teste den Joico pasten nå, siden den ble skrytt så himmelhøyt opp i nabogalaksen av Lilac1. Får håpe den lever opp til forventningene og at det blir lang, lang tid til jeg føler for å teste noe nytt Hvor får man tak i vareprøver? Endret 8. juni 2008 av captain_obvious Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Haha, spørs om man kan stole på Lilac1 da Men tror jeg skal prøve Joico pasten selv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bevis? Link? Egen erfaring + konsultasjon med frisør. Fikk irritert hodebunn og håravfall etter lang tids bruk. Har nå gått over til dyrere produkter. Se på innholdslisten; Gelwax inneholder bla. silikon. Den Gelwax jeg har inneholder ikke silikon. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Gelwax er litt for "bløt" for min del. Og den hadde dårlig hold. Men hva annet forventer du deg til 30,- ? Brukte d:fi, innmari bra paste, men bruker den ikke lenger, klipte meg til 4mm. Anbefaler d:fi, koster 230,-. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Prøvde faktisk Renati Strong hold for ikke så lenge siden, og jeg synes den lukter GODT. Men da var håret mitt nyklipt - rundt 3-4 cm langt, jeg lurer på hvordan den holder på 8-10 cm hår. Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Begynner å få ganske langt hår nå... Jeg bruker caps og prøver å få håret på siden/bak til å se så stort ut som mulig, har grise-tykt hår^^ Bruker H&M claywax som koster bare 40kr, for mitt hår er den faktisk bedre enn renati og lanza(eller hva den nå enn heter....), som koster myyyyeee mer! Har spart en del på å gå over fra renati/lanza(trykkleif?)... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Dax er det beste. Det har jeg funnet ut etter å ha prøvd mye. Er ikke dere enig? Endret 24. juni 2008 av P1ndy Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 ...morsomt. Men den Joico Pasten som ble omfavnet i ekstreme ordlag her oppe, noen flere som har prøvd den nå eller? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tror jeg skal bestille den Joico pasten, når renatin er tom.. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg byttet på Renati strong hold, og gul gugge voks aka. Short sexy hair. Jeg byttet på Renati strong hold, og gul gugge voks aka. Short sexy hair. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ok, det var jo ekstremt informativt, men nå er det ikke noe blogg dette her heller . noe mer du vil si om denne gule gugge voksen? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Haha, noen som vet hvordan joico pasten er i konsistensen? Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hvilke vokser og gele'r har egentlig h&m? gelwax, clayettellerannet, dax osv osv osv.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilke vokser og gele'r har egentlig h&m? gelwax, clayettellerannet, dax osv osv osv.. Kan vel ikke si di har noe særlig av kvalitet tror jeg.. Du får klare deg med de du låner av meg :!: Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Haha, noen som vet hvordan joico pasten er i konsistensen? Som en vanlig paste, myk og matt. Flasken den kommer på har doseringstut, så du klemmer én gang for riktig mengde (eller to, om du virkelig har mye hår), fordeler det i hendene og alt det der alle sikkert vet fra før. SSH er det lenge siden jeg har prøvd må jeg si, de to frisørsalongene jeg går til har begge slutta å ta den inn. Mener å huske at den var god. Endret 30. juni 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvilke vokser og gele'r har egentlig h&m? gelwax, clayettellerannet, dax osv osv osv.. Kan vel ikke si di har noe særlig av kvalitet tror jeg.. Du får klare deg med de du låner av meg :!: Tviler ikke, men begynner jo å lure på HVOR mange forskjellige typer de har.. Ingen av de jeg låner funker lenger, ikke engang godvoksen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Renati her i huset Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Tviler ikke, men begynner jo å lure på HVOR mange forskjellige typer de har.. Ingen av de jeg låner funker lenger, ikke engang godvoksen Haha, har ikke så mange.. Har noen andre hjemme som du ikke har testet mener jeg å huske. Du får teste dem en gang.. Fungerte den lilla og grønne? I så fall kan du ta med den. Bruker den ikke selv. Endret 30. juni 2008 av Mathiassky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå