Gå til innhold

Den ultimate hårvoks/hårgele-tråden :)

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne?

SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY

sebxcrudef.jpg

Jepp, jeg har brukt den i et par år. Veldig fornøyd. Bare varm den godt opp i håndflatene og ha rimelig tørt hår - fantastisk hold. Ikke så vanskelig å få ut heller om du ikke bruker aaaltfor mye om gangen, noe som jeg vanligvis ikke trenger. Må av og til vaske håret med shampoo to ganger, men det er null stress. Jeg har prøvd mye forskjellig, men dette er den beste av alle vokser og geleer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har erfaringer med denne?

SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY

sebxcrudef.jpg

Jepp, jeg har brukt den i et par år. Veldig fornøyd. Bare varm den godt opp i håndflatene og ha rimelig tørt hår - fantastisk hold. Ikke så vanskelig å få ut heller om du ikke bruker aaaltfor mye om gangen, noe som jeg vanligvis ikke trenger. Må av og til vaske håret med shampoo to ganger, men det er null stress. Jeg har prøvd mye forskjellig, men dette er den beste av alle vokser og geleer.

Hvor får du kjøpt denne da? :whistle:

Lenke til kommentar
Heisann :) Jeg har brukt got2b og Loreal Studio Line Remix , got2b er litt for stiv syns jeg , men remix er veldig bra

Kjøpte Remix i sverige , vet noen i hvilke butikker man kan få kjøpt den i norge ?

Og kan noen anbefale noen bra hårgeler som ikke er så dyre ( jeg har halvlangt hår )

Remix kan du få tak i vanlige butikker. Rema 100 f.eks. Også sånne kosmetikk butikker.

Den koster noe rundt 60 tror jeg.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Bare meg som bruker en vokst til 150,-? :O

Holder søren meg et år pluss litt til til "vanlig" bruk. Ikke at jeg har noe fancy hår til alle kanter, men en slags skill mot høyre med litt opphøying og sånn. Hender den mister litt av glansen mot kvelden da, men liker den utrolig godt :)

Lenke til kommentar
Bare meg som bruker en vokst til 150,-? :O

Holder søren meg et år pluss litt til til "vanlig" bruk. Ikke at jeg har noe fancy hår til alle kanter, men en slags skill mot høyre med litt opphøying og sånn. Hender den mister litt av glansen mot kvelden da, men liker den utrolig godt :)

Og hvilken er det?

Tecni.art eller noe sånt. Bruker det 5-6 ganger i uka og den forrige boksen holdt i et år og to måneder.

Men som sagt, ikke laget for å forme relativt langt hår, men holder det bra på plass.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg en voks? Har tjukt halvlangt hår med en del fall og krøller. Ønsker en voks som gir bra tekstur, har bra hold, og gjerne gir litt "wet-look" uten at håret blir hardt. Har mest lyst på en hard-wax, da jeg synes paste (i hvert fall de jeg har prøvd) gir dårlig holdt og at håret blir "flatt". Normal prisklasse, helst under 3-400.

Noen gode nettbutikker som selger slikt btw?

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale meg en voks? Har tjukt halvlangt hår med en del fall og krøller. Ønsker en voks som gir bra tekstur, har bra hold, og gjerne gir litt "wet-look" uten at håret blir hardt. Har mest lyst på en hard-wax, da jeg synes paste (i hvert fall de jeg har prøvd) gir dårlig holdt og at håret blir "flatt". Normal prisklasse, helst under 3-400.

Noen gode nettbutikker som selger slikt btw?

Jeg vet egentlig bare om denne nettbutikken. Det er stress å finne rett hårvoks. Jeg har strevd med å finne en med god hold, helt til jeg prøvde Sebastian Crude Clay som er nevnt her. Den gir dog en matt look. Wet look *og* bra hold skal nok en del til. Må eventuelt bli Dax kanskje.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...