lupah Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Noen som har erfaringer med denne? SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY Jepp, jeg har brukt den i et par år. Veldig fornøyd. Bare varm den godt opp i håndflatene og ha rimelig tørt hår - fantastisk hold. Ikke så vanskelig å få ut heller om du ikke bruker aaaltfor mye om gangen, noe som jeg vanligvis ikke trenger. Må av og til vaske håret med shampoo to ganger, men det er null stress. Jeg har prøvd mye forskjellig, men dette er den beste av alle vokser og geleer. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har erfaringer med denne? SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY Jepp, jeg har brukt den i et par år. Veldig fornøyd. Bare varm den godt opp i håndflatene og ha rimelig tørt hår - fantastisk hold. Ikke så vanskelig å få ut heller om du ikke bruker aaaltfor mye om gangen, noe som jeg vanligvis ikke trenger. Må av og til vaske håret med shampoo to ganger, men det er null stress. Jeg har prøvd mye forskjellig, men dette er den beste av alle vokser og geleer. Hvor får du kjøpt denne da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor ikke hårspray? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvor får du kjøpt denne da? Jeg vet at Studio Alf Frisører i Oslo fører det i hvert fall, men det er bare til å sjekke litt rundt. Er nok mange som har Sebastian. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hva ligger Sebatstian på i pris da? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har ikke lest igjennom hele tråden, men kan noen gi meg eller foreslå gode erstatniger for Renati? Begynner å gå litt lei den + den er hekket for fettete. Lenke til kommentar
floww Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har ikke lest igjennom hele tråden, men kan noen gi meg eller foreslå gode erstatniger for Renati? Begynner å gå litt lei den + den er hekket for fettete. fudge hair shaper den og renati rock hard er topp i min liste Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Heisann Jeg har brukt got2b og Loreal Studio Line Remix , got2b er litt for stiv syns jeg , men remix er veldig bra Kjøpte Remix i sverige , vet noen i hvilke butikker man kan få kjøpt den i norge ? Og kan noen anbefale noen bra hårgeler som ikke er så dyre ( jeg har halvlangt hår ) Remix kan du få tak i vanlige butikker. Rema 100 f.eks. Også sånne kosmetikk butikker. Den koster noe rundt 60 tror jeg. Endret 22. november 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Bare meg som bruker en vokst til 150,-? :O Holder søren meg et år pluss litt til til "vanlig" bruk. Ikke at jeg har noe fancy hår til alle kanter, men en slags skill mot høyre med litt opphøying og sånn. Hender den mister litt av glansen mot kvelden da, men liker den utrolig godt Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bare meg som bruker en vokst til 150,-? :OHolder søren meg et år pluss litt til til "vanlig" bruk. Ikke at jeg har noe fancy hår til alle kanter, men en slags skill mot høyre med litt opphøying og sånn. Hender den mister litt av glansen mot kvelden da, men liker den utrolig godt Og hvilken er det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Bare meg som bruker en vokst til 150,-? :OHolder søren meg et år pluss litt til til "vanlig" bruk. Ikke at jeg har noe fancy hår til alle kanter, men en slags skill mot høyre med litt opphøying og sånn. Hender den mister litt av glansen mot kvelden da, men liker den utrolig godt Og hvilken er det? Tecni.art eller noe sånt. Bruker det 5-6 ganger i uka og den forrige boksen holdt i et år og to måneder. Men som sagt, ikke laget for å forme relativt langt hår, men holder det bra på plass. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva ligger Sebatstian på i pris da? Hmm, 250,- eller 350,- tror jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Holy mama! Noe så dyrt da Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 SEBASTIAN XTAH CRUDE CLAY Noen som vet hvor man kan få tak i denne her? Har tidligere kjøpt disse fra Balsam.no, men ser ikke ut som de har den. Enten på nett eller i Trondheimsområdet. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Holy mama! Noe så dyrt da Verdt penga! Og den varer lenge (= Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som kan anbefale meg en voks? Har tjukt halvlangt hår med en del fall og krøller. Ønsker en voks som gir bra tekstur, har bra hold, og gjerne gir litt "wet-look" uten at håret blir hardt. Har mest lyst på en hard-wax, da jeg synes paste (i hvert fall de jeg har prøvd) gir dårlig holdt og at håret blir "flatt". Normal prisklasse, helst under 3-400. Noen gode nettbutikker som selger slikt btw? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen som kan anbefale meg en voks? Har tjukt halvlangt hår med en del fall og krøller. Ønsker en voks som gir bra tekstur, har bra hold, og gjerne gir litt "wet-look" uten at håret blir hardt. Har mest lyst på en hard-wax, da jeg synes paste (i hvert fall de jeg har prøvd) gir dårlig holdt og at håret blir "flatt". Normal prisklasse, helst under 3-400. Noen gode nettbutikker som selger slikt btw? Jeg vet egentlig bare om denne nettbutikken. Det er stress å finne rett hårvoks. Jeg har strevd med å finne en med god hold, helt til jeg prøvde Sebastian Crude Clay som er nevnt her. Den gir dog en matt look. Wet look *og* bra hold skal nok en del til. Må eventuelt bli Dax kanskje. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Trenger ikke nødvendigivs wet-look, men vil ha en som gir litt tekstur på en måte. Den nettbutikken var bra. Hvordan er KMS hard-wax? Lenke til kommentar
JonW Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Bør jeg ta Define creating wax eller define flexible paste, Greier ikke å velge. Har ganske langt hår, panneluggen går over øyene Endret 5. desember 2007 av JonW Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Tenkte å prøve ut wet look for å se hvordan det blir, men sliter med å finne en passende gel/voks. Bruker jeg gele blir håret bare tørt og stivt, bruker jeg voks blir det stort sett bare fett og får en uren look. Noen tips til middel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå