Jan-E. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Noen som vet om nettbutikker hvor det på et aller annet vis går å handle med rekvisisjon fra det offentlige til kjøp av PC? Hos Komplett går det ikke.... og har heller ikke lyst til at vedkommende skal handle hos Elkjøp o.l Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Exspert bruker best bay. http://www.bestbuy.no/index.asp? vet du kan finne et prudukt der å handle det hos Exspert utenom det så er det å ringe til de forskjelige nett/butikkene slik som digitalimpuls-datakjeden-netshop Endret 17. april 2007 av kvase Lenke til kommentar
TEE Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Svigerbror fikk laptop av Hjelpemiddelsentralen for skolebruk, og handlet hos Netshop hvertfall. Vet ikke om han la ut selv og fikk pengene tilbake eller om de ordnet det på en annen måte. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg holder på med å undersøke saken. Det jeg mener er at det ikke er alle som har 9000kr å legge ut selv om det er midlertidig, og synes det er rart at det ikke er et opplegg med rekvisisjon som funker for å handle hos nettbutikker. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Som oftest sender du inn papirene og resten ordner butikken Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 ComputerCity støtter dette =) Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har sendt e-post rundt til flere butikker og har foreløpig fått fem positive svar. Jeg blir å vurdere mitt kundeforhold til Komplett bl.a siden de er de eneste jeg har henvendt meg til som ikke aksepterer rekvisisjon. Og jeg har jo "bare" handlet for 15-20000 kr hos dem + at jeg har anbefalt dem og det resulterte i 17000 kr til til dem........ Blir forresten å gå for Dell denne gangen! Forøvrig så svarte Netshop, MPX og Elprice positivt veldig kjapt! Lenke til kommentar
coban Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 De av dere som har rekvisisjon fra Hjelpemiddelsentralen MÅ han handle fra spesifikke steder som Expert, Lefdal, Elkjøp, Siba osv osv.. Jeg mener det står spesifikt hvor man kan handle i disse rekvisisjonene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 De av dere som har rekvisisjon fra Hjelpemiddelsentralen MÅ han handle fra spesifikke steder som Expert, Lefdal, Elkjøp, Siba osv osv.. Jeg mener det står spesifikt hvor man kan handle i disse rekvisisjonene. 8435468[/snapback] Nei, dette medfører ikke riktighet. Jeg har sett mange sånne, men aldri noen som har spesifikt nevnt butikknavn. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Regner med at årsaken ligger i hvilke forretninger som har avtale med Hjelpemiddelsentralen. Noen butikker har det, andre ikke. Det å håndtere en rekvisisjon er kostnadskrevende for butikken og medfører også en økt risiko for svindel (Ja - det blir svindlet med slike papirer). Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 De av dere som har rekvisisjon fra Hjelpemiddelsentralen MÅ han handle fra spesifikke steder som Expert, Lefdal, Elkjøp, Siba osv osv.. Jeg mener det står spesifikt hvor man kan handle i disse rekvisisjonene. 8435468[/snapback] Nei, dette medfører ikke riktighet. Jeg har sett mange sånne, men aldri noen som har spesifikt nevnt butikknavn. 8437570[/snapback] Jeg mener at hvis du leser på baksiden så står det noen retningslinjer om kjøp. Les baksiden:-) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Da skal jeg ta en ekstra god titt neste gang noen kommer med gul lapp fra hjelpemiddelsentralen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå