AndyS Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har en d-link DWL-122 som jeg ikke får til å fungere på windows vista. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er vista home edition... Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dette er et kjent problem, send meg PM med epostadressa di så mailer jeg en driver til deg jeg har fått av D-Link. Denne funker både på 64bit og 32bit hos meg. PS, bruk en hotmail adresse, alle andre rapporterer denne som spam. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) ok, Zetec, du har dårlig humor. Andy: Ja, drivere til trådløst på vista er ikke 100% kompatibelt enda. Dlink.com har en vista support-side og der har de støtte for ditt kort. det kan du laste ned her. Lykke til Endret 17. april 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ok, Zetec, du har dårlig humor. Hva mener du? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Sorry men jeg missforstod deg, dessuten så kan du laste den opp her som en *.zip eller *.rar Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ok. Jeg prøvde også driverene på D-Link sine sider uten positivt resultat. Si ifra om de ikke funker, jeg har ihvertfall en som gjør det. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Haha hver gang jeg lager en topice får jeg en smekk for dårlig emnetittel. Hva skal jeg kalle den da? Og nei, den fra d-link siden funker ikke for meg, har ihvertfall ikke fått det til. Sender deg en pm zetek : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå