kiwi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kan jeg motta mail fra Exchange server på Nokia mobiler med symbian? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Tenker du på pushmail? Eller tenker du bare på å laste ned mail? Laste ned kan du på alle symbian telefonene. Men exchange pushmail og synkronisering får du bare nativ støtte for på Nokias E serie. Forøvrig finnes det 3dje parts programvare som gir støtte for dette som heter roadsync, men det koster mye (100$). Lenke til kommentar
kiwi2002 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tenker du på pushmail? Eller tenker du bare på å laste ned mail? Laste ned kan du på alle symbian telefonene. Men exchange pushmail og synkronisering får du bare nativ støtte for på Nokias E serie. Forøvrig finnes det 3dje parts programvare som gir støtte for dette som heter roadsync, men det koster mye (100$). 8407361[/snapback] Tenker på sånn type push-mail som jeg har på qteken som jeg har på jobb. Probelmet med den er (blandt mange andre problemer) at jeg må restarte hele telefonen for å bytte mellom norsk og engelsk ordbok og det irriterer meg så mye at jeg ikke gidder å bruke den. har en nokia jeg bruker og er veldig fonøyd med. ønsker meg også en ny nokia (N95 eller 5700 - litt usikker) men er egentlig viktig at jeg kan få mailen fra jobb inn på telefonen. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tror du bør ta en nærmere kikk på roadsync og se om den tilbyr det du trenger. link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå