Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det har kommet nye kart til halo 2, men jeg klarer ikke å laste de ned av en eller annen grunn. Jeg har mer enn nok av MS points på min 360 account. Det står at kartene koster 25 kr. Kan jeg ikke bruke MS points på å laste de ned? I så fall er det utrolig dårlig.. *skuffet* Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Since this is original Xbox content, it’s worth pointing out the following: * You can not purchase these maps with MS points because all original Xbox games have no idea what points are. Therefore, you must have a valid credit card associated with your account in order to purchase the map pack. Please read this article which will show you how to make the changes to your account to add a credit card. All set there, but getting an error when downloading? this may help. * Don't have a credit card? Head down to your local Visa gift card retailer (like a supermarket) and charge one up with just enough to cover the purchase. * The maps are original Xbox content..so when you purchase them, they are tied the console they are purchased on. You can not go to another box and re-download them for free. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Synd:( Jeg har ikke noe visa kort. Er nok flere enn meg som ergrer seg over det samme.. Får vel bare håpe de blir gratis med tiden slik som med alle de andre.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det blir de, men det tar nok en god stund. Forhåpentligvis ikke for lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ventetiden blir uansett lang når man venter på noe godt=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå