dagjs Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg vurderer å skaffe meg en liten åpen sommerbil, og har tittet litt på Suzuki Cappucino på nettet. Vurderer å hente inn fra Engalnd, hvor det er flere av dem. Her er nettsiden: http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Cappuccino Er det noen som har erfaringer med denne bilen? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvilken pris får du de for ? Lenke til kommentar
dagjs Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hvilken pris får du de for ? 8410334[/snapback] Fra 6000 EURO og oppover... Se sidene fra mobile.de http://www.mobile.de/SID-cL1gmhlbaqKDzEHUW...81&doSearch.y=6 Bilen har bakhjulstrekk og et lite knøtt av en motor (0.6 liter) med turbo. Likevel, bilen er lett, så den skal være morsom å kjøre. Den eneste liknende bilen jeg har sett må være Smart Roadster. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Rå bil,men med rattet på feil side...Blir vel ikke så dyrt med så liten motor? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Blir ikke dyr å importere akkurat, 657 cc, 63 hk, 600 kg? Er jo en sv-politikers våte drøm jo Ser ut som en morsom, spretten, liten boble av en bil Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Spilt Gran Turismo HD på Playstation 3 nå ? Det er en av de bedre driftebilene hehe. Lenke til kommentar
dagjs Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Det jeg håper på! Det er bakhjulsdrift på den... Heller mer og mer mot kjøp ja... men må finne en aktuell bil og ordne penger. Forsikringen regner jeg med blir billig... liten motor og lite kjent merke! Lest litt om folk som har skremt den opp over 100 hk! Da må den være en skikkelig lyskryss-racer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå