Tandberg Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har nå installert ubuntu via PXE, men så fant jeg ut at det ikke var X med (eller ubuntu-desktop). så jeg kjørte 'sudo apt-get install ubuntu-desktop', ubuntu lastet det ned og kom sånn halvveis til utpakkinga. Den stoppet på: Setter opp acpi-support (0.90)... * Checking battery state... etter det står det bare å blinker i venstre hjørne. Aner ikke hva jeg kan gjøre for å komme videre. har prøvd å boote og kjøre det samme igjen, men da står det at jeg skal kjøre 'dpkg --configure -a' så kjører den halve installasjonen og stopper på akkurat samme plassen igjen. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Not sure, men hvis maskinen bare står å jobber ved "Checking battery state...", og ikke har klikket - kan du prøve å trykke ctrl+c for å avslutte/hoppe over prosessen? Lenke til kommentar
Tandberg Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 gjør det nåå.. så får jeg se hvordan det går Lenke til kommentar
Tandberg Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 fått til sånn delvis nå.. men kommer ikke inn på noen ting? desktoppet er jo bare blankt? skal det være slik? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva mener du med at det er blankt? At gui'en har startet, men at ingenting ala panels, ikoner osv dukker opp? Lenke til kommentar
Tandberg Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 jepp.. er bare en brun background Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå