Gå til innhold

A touch of Tarantino - filmboks

olek21

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en artig liten sak på ICA Maxi :O

Ti filmer av Quentin Tarantino for 219,90 :O

Filmer slik som; Kill bill 1&2, Jackie Brown, Reservior Dogs, From dusk till dawn 1-3, Full tilt boggie, my name is modesty blaise og grand theft parsons.

Selvom noen av de antagelig er dårlig, så er det fortsatt ett knalltilbud!

Vil bare spre gleden :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gammelt nytt... Forventer at denne stenges.

8405400[/snapback]

Selvom det er gammelt nytt, se hva han under deg skriver ^^, fortsatt nyttig for noen.

Har en samling med kill bill 1&2, reservior dogs og jackie brown. Men 10 filmer til 220?

8405442[/snapback]

Faktiskt 219,90 ^^

Helt utrolig billig, og de kommer i en helt ok og pen boks (Y)

Lenke til kommentar

Kill Bill: Skrevet og regissert av QT.

Jackie Brown: Skrevet og regissert av QT.

Reservoir Dogs: Skrevet og regissert av QT, og er tidenes film, den kan være på alle DVD-bokser som finnes uten at folk skal bry seg.

From Dusk Till Dawn: QT skrev den første og jeg mener å huske at han var produsent på de to andre.

Full Tilt Boogie: Dokumentar om produksjonen av From Dusk Till Dawn.

My Name Is Modesty Blaise: QT kom med ideen til å lage filmen, som er basert på en tegneseriebok (?) som han elsket. Han fikk ikke tid til å lage filmen, og ga den videre til en annen regissør.

Grand Theft Parsons: Ingen vet hvorfor den er der, forfatteren av filmen er registrert på IMDb og han ante ikke hva slags sammenheng den hadde med QT.

Lenke til kommentar
Grand Theft Parsons: Ingen vet hvorfor den er der, forfatteren av filmen er registrert på IMDb og han ante ikke hva slags sammenheng den hadde med QT.

8408398[/snapback]

Det er en av de filmene som er "presentert" eller "godkjent" av Tarantino, så vidt jeg kan huske. Samme med filmer som Hero. Den ble stor i USA mye fordi Tarantino "presenterte" den.

Lenke til kommentar
Så var det den fine frakten da fra playx.no da. For en slik boks må man garantert opp i 50-60kr kjenner jeg den sida rett.

8413941[/snapback]

Nå må man ut med 59kr uansett. De har bestemt seg for å sette fast pris. De har visst noen mongoer på toppen som påstår at 60kr er en rimelig fraktpris...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...