maxmhz Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei. Jeg lurer på om hvor jeg kan finne en C++ compiler for windows, og med en GUI, så jeg slipper å compile i dos o.l? Takk. Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Jeg lurer på om hvor jeg kan finne en C++ compiler for windows, Du kan bruke Dev C++, det er fri programvare som bruker mingw/gcc; http://www.bloodshed.net/dev/devcpp.html Quote: og med en GUI, så jeg slipper å compile i dos o.l? Er vel vanskelig å kompilere i dos hvis du kjører Windows? :wink: [ Denne Melding var redigert av: morbuz på 2002-12-20 00:20 ] Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Takker, det var akkurat et slikt program jeg ville ha, et gratis C++ program. takk! Lenke til kommentar
torry Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei, jeg kompilerer og skriver med dev, men får ikke debugger funksjonen til å funke skikkelig. Jeg krysser av 'enable debugging' på en av menyene (tools > Compiler options, tror jeg), men når jeg vil debugge (run to cursor) blir jeg tilbudt å rebuilde og inkludere debugging information. Jeg velger ok, men neste gang jeg vil debugge får jeg samme spørsmålet igjen. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
daysleper Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 ..du kan jo enable debuggings-symboler "manuellt".. Legg til -g der du kan skrive inn "compiler options". Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 HEi. En annet gratis C/C++ kompilator: http://www.delorie.com/djgpp/ Good Luck. Lenke til kommentar
torry Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Takker, skal prøve -g t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå