Fear the Scare Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Det som skjer med bilen min er at motoren min blir ganske mørk i lyden når jeg gir fult. Motoren har blitt litt svakere siden den var ny. Bilen kjører fortere på halv gass enn full gass når jeg gir fart.Jeg lurer på om dette har skjedd av mine feil eller om motoren er bare dårlig. (skriv vis du ikke skjønte) Må jeg smøre motoren med noe spsielt for at den ikke skal bli sånn. Følte det med en olje smører til motoren i ReadySet boxer? Endret 17. april 2007 av beanfan94 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det er ikke noe reelt spørsmål i posten din. Er greit å inkludere et spørsmål som kan besvares Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Får for lite bensin? 8405493[/snapback] nei, det er det ikke. det som er feilen er at jeg kan ikke gi full gass fordi da blir motoren tregere enn at jeg gir gjevn gass . Lenke til kommentar
Holten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ja, når du gir full gass så kan motoren få for mye bensin, da kveles den! Skjønner? Men, kanskje jeg tar feil.. Lenke til kommentar
sADsAM Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Kan også være en ide å skrive hva slags bil det er snakk om... !? Men det er nok som andre her skriver, at motoren din får for mye bensin, altså at den går rikt. Skru inn HSN 1/8 runde, test bilen- Viktig at du kjører den skikkelig varm før du begynner å justere. Kjør bilen til motoren når arbeidstemp. så begynner du å justere. Sjekk gjerne ut http://forum.radiostyrt.no Endret 22. april 2007 av sADsAM Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ja, når du gir full gass så kan motoren få for mye bensin, da kveles den! Skjønner? Men, kanskje jeg tar feil.. 8438603[/snapback] du hadde rett...jeg hadde kjørt med fet blanding for lenge...keg vridde med klokken 1 time og nå funker den som faen! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du må og være forsiktig så du ikke gir bilen for lite fuel, for da kan du risikere at motoren går varm og skjærer deg. Det kan bli dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå