Namek Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Justice er en serie som har begynt på tv norge nå. Den går på mandager kl 22.50-23.40. Serien handler om noen advokater fra et firma som forsvarer klienter som er i nyhetsinteressante saker. Jeg har sett 2 episoder nå og synes serien har ganske bra hittil. Ifølge imbd har de bare laget en serie hittil, men det kommer fler. Noen andre som har sett på/liker den og? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 sett alt de lagde før serien ble kannselert. Var en utrolig bra advokat serie, en av de bedre vil jeg si. Beste med serien syntes jeg var slutten, elska sånn: This is how it happend sekvensen. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 ja slutten er genial. Men så det kommer ikke flere sesonger/episoder? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kan ikke det når den er kanselert, hvertfall så vidt. Det kommer ingen nye episoder, Fox suger ut pengene av alt akkurat som de fleste TV-selskapene i USA og tålte ikke at Justice hadde dårligere enn Prison Break på sitt værste. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) ja angående den vanlige slutten på Justice. Hittil har personen alltid vist seg å være uskyldig, noen som vet om de vil være uskyldige hver gang? Endret 18. april 2007 av kallekul Lenke til kommentar
Namek Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 ja angående den vanlige slutten på Justice. Hittil har personen alltid vist seg å være uskyldig, noen som vet om de vil være uskyldige hver gang? 8412869[/snapback] Hun ene jenta var ikke helt uskyldig den ene gangen, hun tok alle pengene Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 YEYE, ikke vær så smålig nå NaMeK. du skjønner poenget mitt? Er litt teit hvis hver eneste gang den tiltalte viser seg for seerne på den vanlige slutten å være uskyldig mister man lizm litt av spenningen Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 YEYE, ikke vær så smålig nå NaMeK. du skjønner poenget mitt? Er litt teit hvis hver eneste gang den tiltalte viser seg for seerne på den vanlige slutten å være uskyldig mister man lizm litt av spenningen 8412954[/snapback] Lizm dizm lizm... Aldri sett denne serien, verdt å se? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har sett litt på den. Den falt ikke helt i smak hos meg. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Har ikke sett så mange episoder, men hittil synes jeg den har vært bra. Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Du burde gå for å se episodene, coxxie boi De er ganske greie Endret 19. april 2007 av kallekul Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Var litt teit å lage denne tråden om de bare skal sende 13 episoder Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Enig... Dyp signatur btw Namek Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Enig... Dyp signatur btw Namek 8426177[/snapback] Enig 123 ninja den underskriften der ja.. EDIT: Endret 25. april 2007 av kallekul Lenke til kommentar
Namek Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Hater den måten de filmer når det er noen som snakker.. Klarer ikke fokusere på hva som foregår fordi det er så irriterende. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Faen meg synd, rett og slett. Har sett serien før den ble kansellert men ser den opp igjen nå på tvnorge. Justice er egentlig en fantastisk bra serie, Fox er helt ubruklige når det gjelder serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå