Sindre-91 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Heisann Jeg lurer på om det er noen her som trener elite? Noen som kan gi meg gode trenings tips til og bli en elite spiller? Hva burde jeg da spise? hvor mye trening? tester? Trening og kostholdet er det jeg tenker på i første runde he rmen også om noen har noen gode trenings tips? Ting jeg kan gjøre da for og bli bedre Endret 17. april 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Leik med ball! Få bedre teknikk enn du allerede har er første bud. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Leik med ball! Få bedre teknikk enn du allerede har er første bud. 8405201[/snapback] Holder på med ballen vær eneste dag Trikser skyter og gjør ting for og få bedre teknikk .. Er det noen spesielle ting jeg kan gjøre for og få bedre resultater ? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Spesielle ting? Hm... du kan sette opp kjegler (masse forskjellige øvelser der), skyte ballen rett opp og prøve å legge den HELT død (forbanna vansklig), få meg deg en kamerat og slå langpasninger til hverandre (prøve med forskjellige mottak/medtak) eller så kan du egentlig gjøre hva som helst. Jeg har snakka med Stig Winsnes (faren til Fredrik og Peder Winsnes) et par ganger og han sier det at teknikken må man få som ung. Styrken og farten (er ikke noe ulempe om du har god medfødt hurtighet) kan man bygge opp resten av karrieren. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Spesielle ting? Hm... du kan sette opp kjegler (masse forskjellige øvelser der), skyte ballen rett opp og prøve å legge den HELT død (forbanna vansklig), få meg deg en kamerat og slå langpasninger til hverandre (prøve med forskjellige mottak/medtak) eller så kan du egentlig gjøre hva som helst. Jeg har snakka med Stig Winsnes (faren til Fredrik og Peder Winsnes) et par ganger og han sier det at teknikken må man få som ung. Styrken og farten (er ikke noe ulempe om du har god medfødt hurtighet) kan man bygge opp resten av karrieren. 8405367[/snapback] Har en utrolig fart og sterk utoldenhet Hadde en runde på noen km jeg løp på et kvarter tok rekorden Kan løpe lenge med en et høyt tempo så farten har jeg Skal jobbe enda mer med teknikk og det med og slå ballen høyt opp og legge den død er ikke det jeg betrakter som vannskelig Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det spørs hvordan man definerer "død". Jeg har sett et par videoer hvor div. fotballspillere prøver på akkurat det. jeg skal fortelle deg at det var ikke mange av de som klarte det. Det jeg mener da er at den skal ligge på bakken og ikke bevege seg en cm. Det er det jeg betrakter som nærmest umulig. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det spørs hvordan man definerer "død". Jeg har sett et par videoer hvor div. fotballspillere prøver på akkurat det. jeg skal fortelle deg at det var ikke mange av de som klarte det. Det jeg mener da er at den skal ligge på bakken og ikke bevege seg en cm. Det er det jeg betrakter som nærmest umulig. 8405595[/snapback] Skjønner Skal prøve ut diverse ting. Det og slå langpasninger osv det er noe jeg gjør nesten hver dag men er det noen spesielle øvelser som kan komme godt med? Sån med og legge frem en stige hjemme og hoppe med det ene benet inne i mellom stigen og så ut av stigen og inn igjen, sånne ting gjør jeg noe mer ? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Enkle øvelser som føring med innside/utside osv gir jo raskt resultat. Ta med ballen, og bare jogg fram og tilbake med masse touch, hele tiden. Ikke vær redd for å prøve på ting som er vanskelig, og prøv nye ting hele tiden. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Enkle øvelser som føring med innside/utside osv gir jo raskt resultat. Ta med ballen, og bare jogg fram og tilbake med masse touch, hele tiden. Ikke vær redd for å prøve på ting som er vanskelig, og prøv nye ting hele tiden. 8405763[/snapback] Takker for tipset TeggY, litt morsomt at du sa det for i går var jeg ute og jogget med ballen Skal forsette med det og gjøre masse finter trikse på veien osv Blir veldig glad for tips og triks til og forbedre seg og mot en bedre vei til og bli en elite spiller Endret 17. april 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvilket lag spiller du for Sindre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå