Gå til innhold

Har Lost bedret seg i sesong 3?

Har Lost bedret seg i sesong 3?  

86 stemmer

1. 1. Har Lost bedret seg i sesong 3?

• Ja
      62
    • Nei
      8
    • Stort sett samme nivå som sesong 2
      10
    • Ikke sett sesong 3 men ønsker å stemme.
      6

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er enkelt. Etter endel klaging ila sesong 2 om at serien har rotet seg litt bort, har den funnet tilbake i sesong 3?

Selv syntes jeg begynnelsen på sesongen var litt bob-bob. Men de siste 7-8 episodene har for meg tent Lost flammen igjen og jeg mener sesongen virkelig ser ut til å føre Lost tilbake på sporet.

Hva mener du? Har den det, eller er nå Lost så langt ute og kjøre at det ikke finnes håp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med de siste episodene som har vært nå, ja helt klart. Som Dotten er også sier så var starten på sesongen litt både og, men nå er det i ferd med å gå rett til værs. Men så er ikke jeg av dem som syns sesong 2 var så veldig ille heller da. Klart, den hadde sine nedturer den også, som sesong 1 og 3 også har hatt, men den hadde også episoder som virkelig sjokkerte, fascinerte, og huskes blant de beste høydepunktene i serien.

For de som ikke skjønner hva jeg mener som var så bra i sesong 2, så kan jeg for eksempel nevne introduksjonen av "monsteret", som vi fikk se med egne øyne for første gang, i form av en røyksy. Vi fikk også et mye større innblikk i hvem the others er, med den konfrontasjonen de hadde halvveis ut i sesongen.

Men svaret på spørsmålet er selvsagt JA, Lost har bedret seg i sesong 3, med tanke på at mange av de som var veldig misfornøyd med forrige sesong, nå ser ut til å ha blitt glad i serien igjen på nytt.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Jeg husker faktisk ikke helt hva som skjedde i sesong 2. Var noe greier med de andre overlevende i starten som var interessant, men etter det ble jeg litt mer blank. Sesong 3 har vært veldig god, spesielt slutten (med unntak av Jack og Hurley episoden), og Lost er utrolig spennende å følge med på.

Edit: Kom på episoden "Lockdown" fra Sesong 2, den var jo rå. Dessuten hadde vi de Henry Gale greiene som også var veldig tøft.

Endret av AngryPolarBear
Lenke til kommentar

Enig med Nevnarion, sesong 2 var ikke direkte dårlig, den inneholdt mye bra, men det ble litt for mange dødpunkter. Sesong 3 har også hatt dødpunkter, men tror ikke jeg tar mye feil om jeg sier at nærmest alle episodene som ble gitt ut etter den lille pausen (altså de som har blitt vist i 2007) er enormt bra episoder. Man merker at brikkene faller sakte, men sikkert på plass og spenningen er nær sagt på topp.

Uten tvil JA fra meg også :)

Lenke til kommentar

Et klart ja!

Sesong2 var jo egentlig bra, men de bra episodene starta alt for seint i sesongen, den første episoden som var bra i den sesongen var jo "One Of Them" og den Claire-sentrerte episoden etterpå.

I S3 har vi sett dette tidlig, og jeg vil egentlig bringe fram "Flashes Before Your Eyes" som et veldig godt eksempel. Måten de viste fram den episoden var bra, og de på en måte gjennopplivde litt av Sci-Fi`en i Lost. Å i samme smellen med å bringe fram et flashback på den måten at vi ikke vet hva som stemmer(forfatterne sa vel at noe var sant og noe var usant i det flashbacket). Og for å så avslutte episoden med en stor karakter-bombe som kanskje ikke bringer fram en storyline som jeg digger mye, men fordi det viser seg at de ikke ga opp Charlie som karakter på serien, fordi han fram til det punktet i serien har nesten vært en for kjedelig karakter.

Minuset med sesongen var å trekke inn Nikki Sanchez(ohh eyecandy, men ikke mer) og Rodrigo Santoro(noe sånt) inn som to gjesteskuespillere som har en svært kort storyline ble teit. Men samtidig var det å bringe inn fan-favorittene Michael Emerson og Henry Ian Cusik veldig bra, og samtidig gi Elizabeth Mitchell en rolle som hun taklet svært godt. Dette med å bringe tilbake flere andre mindre og store, men likte karakter som Ethan, Goodwin, Tom, Arzt, Boone, Shannon var et veldig pluss også.

Det er ikke helt S1-nivå, men sesong 3 for min del leder en god margarin over S2 til nå.

Lenke til kommentar

Foruten om midtdelen i sesong 2 synes jeg Lost har holdt seg bra. Nå i det siste synes jeg lost har tatt seg veldig bra opp. De holder bra tempo, eneste som ødelegger er at de har så mye "trivia"/verdiløst info. (Som bl.a. Rodrigo (?) og Nicki).

Men elsker serien og følger med som bare det :dribble:

Skal se episode 17 nå btw..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...