Kimelimm Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hei! Etter jeg formaterte, instalerte "Windows Media player classic" som du får med K-Lite codec pakken, så ska jeg på Www.vg.no for å se noen annmeldelser av noen spill, men det som kommer er da bare Media player classic bildet, og ingenting skjer, why not? Takker for svar! Endret 18. april 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det bare hos vg du har problemer med avspillinge via mp classic, eller får du samme resultat på alle andre sider hvor den media playeren brukes? (btw, emnetittelen din er ikke veldig beskrivende) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Vel youtube bruker noe annet... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vel youtube bruker noe annet... 8406122[/snapback] Eh.. ja? Det sier seg selv, youtube bruker flash. Men har du ikke vært innom andre sider som bruker en lokal player? Ikke vet jeg hva som er galt, men du kan helst sikkert endre default mp for nettleserend din under en settings dialog et eller annet sted. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg hadde det samme problemet i Firefox. last ned denne pluginen så skal det funke. http://membres.lycos.fr/sethnakht/mediapla...ivity.0.8.3.xpi istedenfor skjermen får du en liten svart linje med et play tegn. Det er bare å trykke på play tegnet så åpnes media player og du kan se filmen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 TAKK! Det var litt vanskelig å finne programmene, men funka bedre enn og ikke se noe TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå