Gå til innhold

Berbar PC med Nvidia Go 7950 GTX

Dryper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XPS er dyrt ja, men du nevner ett budsjett på 25 store, og du kan konfigurere den til å komme under det. Ypperste hardware koster penger, jeg kan ikke tro du får

f.eks. en alienware til å bli billigere. Skal du ha 7950 GTX er nok XPS det naturlige valget

Lenke til kommentar
Er det lov å spørre hvorfor det ikke skal være en Dell?

8405452[/snapback]

De er jo så dyre!

8406143[/snapback]

Du klarer det kunststykket å skrive at du søker en bærbar PC med GeForce Go 7950GTX innenfor 25000, og samtidig si at Dell XPS m1710 til 20000 kr. er for dyrt.

Gratulerer! ;)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Du klarer det kunststykket å skrive at du søker en bærbar PC med GeForce Go 7950GTX innenfor 25000, og samtidig si at Dell XPS m1710 til 20000 kr. er for dyrt.

Gratulerer! ;)

8406464[/snapback]

Ja da er det ikke så lett å gi råd akkurat.. :cry:

Lenke til kommentar
Dell må jo være det naturlige valget her.

Mvh

8410876[/snapback]

Tenkte at jeg kunne kjøpe Go 9750 utenom pcen men hvor kan jeg finne og kjøpe det?

8421560[/snapback]

Det kan du ikke. Selv om Nvidia har innført MXM-standarden som til en viss grad betyr at man kan skifte ut grafikkort, er det ingen nettbutikker som selger det (i alle fall i Norge). Men det betyr at dersom du allerede eier en Dell kan du skifte et grafikkort med lignende eller, i noen tilfeller, bedre kort. Så skal du ha go 7950gtx må du nok pent kjøpe en Dell XPS M1710 eller lete etter et annet merke med samme kort.

Edit: Men om du ønsker å forsøke, vil jeg tro at du finner kort på e-bay.

Endret av jon_o
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...