herzeleid Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei, blitt litt lite spilling i det siste mye på grunn av vær, dame, trening og lommebok:P Derfor gikk jeg for et par måneder til innkjøp av Halo 2 til 99 korner og for noen uker siden kjøpte jeg meg Medal of Honor Frontline til samme pris. Begge spillene er jo egentlig temmelig underholdende og til en sånn pris gjør det jo ingen ting om det bare blir litt casual spilling nå og da. Så, det jeg lurer på er om dere har noen andre gode xbox spill å anbefale meg? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Anbefaler deg å ta en titt her: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardco...tygameslist.htm Der har du noen titler å velge mellom. Kommer nok fler etterhvert også Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 forza motorsport og amped2 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Av de spillene som er spillbare på 360 så synes jeg følgende er gode spill (vel og merke basert på min spillsmak, det er flere gode spill der også) : Amped®: Freestyle Snowboarding Amped® 2 Call of Cthulhu®: Dark Corners of the Earth™ Conker: Live and Reloaded Dreamfall: The Longest Journey Fable®/Fable®: The Lost Chapters™ Fatal Frame™ Fatal Frame™ II: Crimson Butterfly DIRECTOR'S CUT Forza Motorsport™ Grabbed by the Ghoulies™ Grand Theft Auto: The Trilogy Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas™ Halo® Halo® 2 Indigo Prophecy/Fahrenheit Jade Empire™ Ninja Gaiden®/Ninja Gaiden® Black Phantom Crash™ Psychonauts Shenmue II Sid Meier's Pirates!® Star Wars®: Knights of the Old Republic™ Star Wars® Knights of the Old Republic® II: The Sith Lords™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå