cmi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Finnes det noen spill lignende Call of duty 3, eller noen andre "realistiske" skyte spill? Vil helst ha noe krig opplegg. Ikke med noen roboter eller unaturlige monstre. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Call of Duty 2? Som forresten er mye bedre enn CoD3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Raibow Six Las Vegas og Ghost Recon Advanced Warfighter (også nr. 2). Lenke til kommentar
cmi Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg syns cod 3 var så kort. På hvilken måter er cod 2 bedre?? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Tror jeg aksnje går for COD 2, virka bedr en COD 3 på demoen jeg lasta ned ikke så bad pris heller Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det kommer et nytt spill nå, ihvertfall hvis man skal tro cdon's nettsider. Som heter Hour of victory. Så trailer av det her om dagen. Hvis jeg skal si min mening så så det nesten ut som en tro kopi av cod 2. Men der har du ihvertfall et spill som ligner call of duty. Gå inn på cdon.no og sjekk det ut selv Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det kommer et nytt spill nå, ihvertfall hvis man skal tro cdon's nettsider. Som heter Hour of victory. Så trailer av det her om dagen. Hvis jeg skal si min mening så så det nesten ut som en tro kopi av cod 2. Men der har du ihvertfall et spill som ligner call of duty. Gå inn på cdon.no og sjekk det ut selv 8411844[/snapback] Jammen, det er det jeg sier det er det som er så bra med deg Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hour of victory kommer jo fra midway om ikke så lenge, skal være ganske heftige greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå