figure_02 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Heisann, skal skrive ut noe greier fra wikipedia, men liker å ha litt orden så jeg limte det inn i word og fiksa litt. Men de her orda som fungerer som linker, og er blå, hvis man trykker på de kommer man til wiki sin forklaring på ordet liksom. Noen som vet hvordan jeg får fjerna det blå så det ser litt renere ut? Uten å måtte skrive alle orda på nytt... Takk Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Høyreklikker på ordet og velger "Fjern Hyperkobling" Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Takk! Men jeg har sikkert åtti sånna ord, finnes det ikke måte å ta alle i samme slengen? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ikke som jeg er kjent med, beklager... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 høres ut som en typisk copy-paste lekse det der. :!: Men back On Topic: de linkene kan være kjipe, vet dessverre ikke hvordan man fjerner alle på en gang. (hadde gjort leksene så mye enklere ) Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ved å mellom "lime" inn teksten i wordpad siden wordpad/notepad o.l. som ikke støtter html da vil også linkene forsvinne, så er det bare å klippe ut og lime igjen. Tungvindt, ja - men mindre tungvindt enn å ta alle manuelt. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vist du skal levere på ark, noe som man ofte gjør på skolen er det bare å bytte farge og fjerne undeline. Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvis teksten er full av lenker pleier jeg la den ta seg en tur gjennom notepad. Funker fint Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ellers kan du bare ta å trykke musepekeren engang bak det ordet som er en link ( | )og trykke på <---- knappen (Erase) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Evt. bare lime inn uten formatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå