abene Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Microsofts nye e-posttjeneste, Windows Live Hotmail, skal etter planen lanseres i USA neste måned. Les mer Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hmm ahr jo brukt denne i flere mnder eg. sikkert over 6 mnder :O mye bedre.. men igjen noe som er litt tregt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 hmm ahr jo brukt denne i flere mnder eg. sikkert over 6 mnder :O mye bedre.. men igjen noe som er litt tregt. 8404480[/snapback] Vi bruker beta ;P Den er sykt treg Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva er liksom forskjellen? Sånn utenom navnet? Hva er dette live styret til Microsoft? Hva er forskjellen på Live Messenger og MSN? Er det noen nye teknologier? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva er liksom forskjellen? Sånn utenom navnet? Hva er dette live styret til Microsoft? Hva er forskjellen på Live Messenger og MSN? Er det noen nye teknologier? 8404540[/snapback] Live har arvet noen funksjoner fra outlook, samt deler av utseende Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva er liksom forskjellen? Sånn utenom navnet? Hva er dette live styret til Microsoft? Hva er forskjellen på Live Messenger og MSN? Er det noen nye teknologier? 8404540[/snapback] Live har arvet noen funksjoner fra outlook, samt deler av utseende 8404549[/snapback] jupp, ser ut som man bruker epost klient istede for en tam nettside. En stund var siden reklame fri, det var toppers Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har arvet en del fra Outlook ja, tilogmed treigheten Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hva er liksom forskjellen? Sånn utenom navnet? Hva er dette live styret til Microsoft? Hva er forskjellen på Live Messenger og MSN? Er det noen nye teknologier? 8404540[/snapback] Live Messenger er helt utrolig ustabilt og henger seg ca en gang hvert femte minutt, og kan plutselig uten forvarsel begynne å spise flere hundre megabyte ram, mens msn messenger 7.0 fungerer stort sett greit. Er det mulig å beholde gode gamle hotmail, eller blir man tvunget over på dette live-rælet enten man vil eller ikke? prøvde meg på live mail beta men gikk tilbake til gamle hotmail etter ett par uker... uendelig treigt i tillegg til at jeg ikke var spesielt begeistret over layouten (som jeg skjønner skal prøve å imitere outlook/outlook web access). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ang. msn messenger og dens ustabillitet er jeg desverre helt uenig i din konklusjon om at messenger er ustabilt osv.. din påstand kan være riktig men da tror jeg det har noe med maskinen du bruker.. for til vanlig så er messenger helt greit.. det er LANGT ifra perfekt men hvis du er lei reklamen akn du enkelt fjerne dette med mere ved hjelp av a-patch(google er din venn) good luck Lenke til kommentar
ventle Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 din påstand kan være riktig men da tror jeg det har noe med maskinen du bruker.. 8406796[/snapback] Du kan sikkert gi maskinen noe av æren for det, men det betyr vel fortsatt at messenger 7.0 er ett bedre program enn 8.0 (aka live messenger), ettersom gode gamle 7.0 fungerer knirkefritt på nettopp den maskinen... ikke at 8.0 tilførte noe stort mer enn ett fancy design anyways da. (maskinen er en to år gammel bærbar med gode specs og live mess fungerer like dårlig i XP som i Vista) Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har brukt live hotmail betaen i lang tid. Stor fornøgd, passer fint til mitt enkle e-post bruk. Liker designet og søkemotoren er betre ein tidlegare. At dåke seier den er sein har eg aldri lagt noke særlig merke til. Større plass i innboksen er jo og fint, sjølv om det nok aldri blir fullt der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har ikkje prøvd denne sjølv, men håpar desse problema med at det går treigt vil bli betre med tida. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hvor mange ganger skal vi få høre denne nyheten? Er sikker på dette er 3. gangen den annonseres her på hw :S Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Jeg har i lang tid kunne sikret meg live.no epostdomener ved hjelp av en bug i systemet deres, alltid koselig. Endret 17. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå