zZzZz Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hvor tar egentlig de tingene som dere på HW tester veien? Selges de, eller beholder dere dem? Må dere levere dem inn igjen? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 tror de blir levert tilbake til butikken/firmaet og eventuelt solgt som demovarer.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 De blir nokk levert tilbake (hvis de overlever testen). Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Blir vel donert til testing...som takk for å publisere "reklame" for produktet? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 blir nok levert tilbake,kanskje de får beholde noe. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Det meste ender heldigvis opp her hos meg, siden jeg er yrkeskleptoman og kjæresten til Amund :smile: Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 22:25, skrev zZzZz:Hvor tar egentlig de tingene som dere på HW tester veien? Det aller meste sender vi tilbake, men det hender også vi kan beholde noen av produktene. I så tilfelle beholder testeren ofte produktet, men ellers er det vanlig å fordele produktene mellom medarbeiderne, ettersom hvor de trengs mest. Produktene selges ikke. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Tenkte bare at det ikke var sikkert om Intel eller AMD ble så fryktelig glade for å motta en avsvidd prosessor i retur... Men disse medarbeiderne som testvarene stort sett deles mellom; Er det til maskiner på kontoret, eller privat? Hvis det ikke er til arbeidsplassen, så kunne HW sikkert tjent litt på å selge dem, eller hva? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: zZzZz skrev (2002-12-20 15:21):Tenkte bare at det ikke var sikkert om Intel eller AMD ble så fryktelig glade for å motta en avsvidd prosessor i retur...Men disse medarbeiderne som testvarene stort sett deles mellom; Er det til maskiner på kontoret, eller privat?Hvis det ikke er til arbeidsplassen, så kunne HW sikkert tjent litt på å selge dem, eller hva? Når privatmaskinen brukes til å jobbe på, er den da privat eller jobb? Vi synes det er helt ok at de få varene vi kan beholde kan benyttes av de mange flinke medarbeiderne våre. De får tross alt ikke bra "betalt" for å jobbe i HW... Klart vi kunne solgt varene, men jeg er ikke sikker på om produsenten ville likt det, ei heller ser jeg det som hensiktsmessig. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 15:48, skrev pgressum:Når privatmaskinen brukes til å jobbe på, er den da privat eller jobb?Vi synes det er helt ok at de få varene vi kan beholde kan benyttes av de mange flinke medarbeiderne våre. De får tross alt ikke bra "betalt" for å jobbe i HW...Klart vi kunne solgt varene, men jeg er ikke sikker på om produsenten ville likt det, ei heller ser jeg det som hensiktsmessig. sånnsett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå