Gå til innhold

Demo av Armed Assault (PC)

Anbefalte innlegg

Er litt småfrista til å kjøpe spillet nå.. hvor billig kan jeg få tak i spillet?

8427121[/snapback]

£17.99 Delivered på Play.com

8451677[/snapback]

Jepp, men ifølge utvekslingskursen på www.xe.com per i dag, så blir dette NOK 214,83.

Dermed havner det over den berømte 200,- grensa, og du må betale moms for pakka. Inkl moms blir det da 267,50, og så får du postens spedisjonsgebyr oppå der igjen, i tillegg til forlenget leveringstid.

Godt tips, Bertelsen, men jeg vil tro det er mindre "hassle" å ta det via de billigste norske forhandlerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke starta opp demoen grunnet den manglende dll. fila.

Har lasta ned patchen, men ikke installert den. Redd den tuller med driverne som er installert osv. Er dette ubegrunnet, noen som har hatt trøbbel med grafikkortdrivere o.l etter at de har pakket ut denne dll. fila?

Hvor skal jeg eventuelt pakke ut fila?

Lenke til kommentar
Får ikke starta opp demoen grunnet den manglende dll. fila.

Har lasta ned patchen, men ikke installert den. Redd den tuller med driverne som er installert osv. Er dette ubegrunnet, noen som har hatt trøbbel med grafikkortdrivere o.l etter at de har pakket ut denne dll. fila?

Hvor skal jeg eventuelt pakke ut fila?

8454333[/snapback]

Er sikkert en directX 9 fil du mangler..Last ned directX 9 fra microsoft

Siste DirectX 9 er fra april....

Lenke til kommentar

Har ikke noe imot realisme, jeg elsker realisme.

Ta Americas Army f.eks, se på bevegelsene og hvordan våpen håndteres der. Det føles ORDENTLIG. I Armed Assault virker det som om våpnene er limt fast på hendene dine, det føles utrolig unaturlig ut. Og at du kan bevege deg rundt samtidig som du kan sikte alt med musa alene blir helt rart.

Utenom dette så føles hele spillet helt merkelig ut, man føler at dette er laget av utviklere som ikke helt kan jobben sin noe som også er tydelig når dette ranker på toppen av mest bugga spill.

Lenke til kommentar

Vel.. jeg vil gjerne like dette spillet. Har lyst til å sette meg ned med en ordentlig kamp-simulator og grave meg inn i det, men ut ifra det jeg har sett av demoene.. Fargene ser utvasket ut, lite detaljer, animasjonene er stive og det er et eller annet med perspektivet som jeg synes er snålt. Jeg steilet også på hvordan siktet fungerte, ikke så mye det at det går dårlig å skyte fra hofta, som det at ikke siktet satt fastlimt ;) Men det vendte jeg meg fort til og har begynt å sette pris på, som et ekstra realistisk trinn. Jeg skjønner at det er enkelte begrensninger som må til dersom spillet skal være spillbart og fremdeles ha den view-distancen og antall "actors" som dette spillet sikter etter, men det er litt vanskelig å ikke bli skuffet når grafikken (for meg) ser ut som om den er flere år gammel..

Og det har ikke noe med maskinen min, den er mer enn rå nok til å dra dette beistet ut på gangen og gå et par røffe runder med det ;)

Men til dere som har fullversjonen, er det noen forskjell i grafikken? På avstand ser alt flott ut, men med en gang man kommer nære så ser det ut som noen har brukt en dårlig kopimaskin for å lage teksturene (ok jeg overdriver, men dere skjønner hva jeg mener).

Lenke til kommentar
Vel.. jeg vil gjerne like dette spillet. Har lyst til å sette meg ned med en ordentlig kamp-simulator og grave meg inn i det, men ut ifra det jeg har sett av demoene.. Fargene ser utvasket ut, lite detaljer, animasjonene er stive og det er et eller annet med perspektivet som jeg synes er snålt. Jeg steilet også på hvordan siktet fungerte, ikke så mye det at det går dårlig å skyte fra hofta, som det at ikke siktet satt fastlimt ;) Men det  vendte jeg meg fort til og har begynt å sette pris på, som et ekstra realistisk trinn. Jeg skjønner at det er enkelte begrensninger som må til dersom spillet skal være spillbart og fremdeles ha den view-distancen og antall "actors" som dette spillet sikter etter, men det er litt vanskelig å ikke bli skuffet når grafikken (for meg) ser ut som om den er flere år gammel..

Og det har ikke noe med maskinen min, den er mer enn rå nok til å dra dette beistet ut på gangen og gå et par røffe runder med det ;)

Men til dere som har fullversjonen, er det noen forskjell i grafikken? På avstand ser alt flott ut, men med en gang man kommer nære så ser det ut som noen har brukt en dårlig kopimaskin for å lage teksturene (ok jeg overdriver, men dere skjønner hva jeg mener).

8458604[/snapback]

Nå har ikke jeg noen heftig maskin lenger (P4 3.2GHz, Radeon X1950XT), så jeg må kjøre ArmA på relativt begrensede grafikkinstillinger. Dermed høres det kjent ut det du sier med litt lite detaljer osv. Jeg har fullversjon, patchlevel 1.05, så jeg har ikke fått testet ut forbedringene de har lagt inn i 1.06. Dog tror jeg ikke jeg skal forvente den helt store revolusjonen innen grafikken, men ytelsen til spillet poleres stadig. Allikevel - "make no mistake about it" - dette spillet kan spise en monsterPC til frokost, og fortsatt ha lyst på mer.

Personlig foretrekker jeg den litt "dirty" looken som ArmA har, fremfor f.eks. de skrikende fargene i FarCry, men det skal nevnes at jeg har spilt OFP siden 2001, så alle fremskritt i forhold til grafiske effekter er hjertelig velkommen :p

Som du hentyder; skalaen på spillet fordrer visse avveininger hva angår fotorealistisk grafikk. Dette er en av mange grunner til at jeg mener ArmA (og OFP) ikke kan sammenlignes med BF2 et al, på noen rettferdig måte. Nei, ArmA har ikke så fantastisk mye "bling" i grafikken, men HDR effekter, 100+ spillere av gangen, og fysikkmotoren for øvrig, synes jeg veier opp for dette.

Dersom du er ute etter en realistisk krigssimulator, så er ArmA per nå det eneste valget. (Med mindre du ønsker å cashe ut 12 laken for den militære storebroren, VBS2 :p)

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg noen heftig maskin lenger (P4 3.2GHz, Radeon X1950XT), så jeg må kjøre ArmA på relativt begrensede grafikkinstillinger. Dermed høres det kjent ut det du sier med litt lite detaljer osv. Jeg har fullversjon, patchlevel 1.05, så jeg har ikke fått testet ut forbedringene de har lagt inn i 1.06. Dog tror jeg ikke jeg skal forvente den helt store revolusjonen innen grafikken, men ytelsen til spillet poleres stadig. Allikevel - "make no mistake about it" - dette spillet kan spise en monsterPC til frokost, og fortsatt ha lyst på mer.

8459902[/snapback]

Jeg vil som sagt få lov til å presisere at jeg kjører demoen på full bling-faktor i 1600*1200, bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...