Gå til innhold

Video: Crysis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er bildet på forrige side du tenker på, så synes jeg ikke det. Det er ikke en spesielt tett skog akkurat, så hadde det vært mørkere så måtte det være på grunn av tiden på døgnet.

8460635[/snapback]

Lyst kan det godt være, men det blir så kunstig lys. For meg ser det ut som alt lyset er til å glatte ut og, som eg sa, få det til å sjå smooth og fancy ut. Synest det kunne vore litt meir realistisk.

Lenke til kommentar
Har vært snakk om å selge/leige motoren til andre spillutviklere, noen som vet om det har blitt bekreftet noen salgs/leige-avtaler til nå?

Crytek satser på å selje lisensar til andre selskap. Dette var ein viktig grunn til at dei var på GDC (der filmen er henta frå).

Det var i alle fall eit selskap som skal ta i bruk CryEngine 2 i eit komande spel.

Andeby: Far Cry skal skrivast i to ord. :)

Lenke til kommentar
Om det er bildet på forrige side du tenker på, så synes jeg ikke det. Det er ikke en spesielt tett skog akkurat, så hadde det vært mørkere så måtte det være på grunn av tiden på døgnet.

8460635[/snapback]

Lyst kan det godt være, men det blir så kunstig lys. For meg ser det ut som alt lyset er til å glatte ut og, som eg sa, få det til å sjå smooth og fancy ut. Synest det kunne vore litt meir realistisk.

8461671[/snapback]

Se bildet jeg postet over.

Avatar Reality, Inc har kjøpt en lisens som de skal bruke til å lage et multiplayer spill som WoW og AoC

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...