Gå til innhold

Video: Crysis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal kanskje få en gratis kopi av engine av en venn av en venn som jobber i CryTek.

Kva har du tenkt å bruke motoren til?

8420331[/snapback]

Har egentlig ikke noe å bruke den til (kan jo ikke gi ut spill uten lisensen), men tror jeg skal gi den en prøverunde på ytelse og slikt. Forhåpentligvis før Crysis DEMO til sommeren.

Lenke til kommentar
Skal kanskje få en gratis kopi av engine av en venn av en venn som jobber i CryTek.

8420331[/snapback]

Har egentlig ikke noe å bruke den til (kan jo ikke gi ut spill uten lisensen), men tror jeg skal gi den en prøverunde på ytelse og slikt. Forhåpentligvis før Crysis DEMO til sommeren.

8430730[/snapback]

Kan vel lage levels til crysis kanskje?

Lenke til kommentar

8420331[/snapback]

8430730[/snapback]

Kan vel lage levels til crysis kanskje?

8447160[/snapback]

Jo visst. Ser ut til å ha blitt enklere nå enn til Far cry.

Noen som vet hva de vil kalle det neste spillet sitt?

Lenke til kommentar
Beutifull!! :love:

8447554[/snapback]

Ikke for å være prkete; det skrives faktisk b-e-a-u-t-i-f-u-l... Husk det til neste gang ;)

Forskjellen mellom Far Cry og Crysis er stor, men Far Cry er jo fremdeles vakkert, etter min mening...

8456040[/snapback]

Ja:P

Viste det var noe feil der et sted.. takker=D

Lenke til kommentar
Ikke for å være prkete; det skrives faktisk b-e-a-u-t-i-f-u-l... Husk det til neste gang ;)

Forskjellen mellom Far Cry og Crysis er stor, men Far Cry er jo fremdeles vakkert, etter min mening...

8456040[/snapback]

Ikke for å være pirkete, men FarCry skrives i ett ord. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...