CosmoK Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Var innom GT.com og fant frem deres Game Developers Conference '07 Crysis intervju video'er. GameSpot og noen andre websider har lignende klipp med samme fyren som snakker, men han sier mer eller mindre det samme i alle, så Crytek har valgt godt hva de skulle vise frem til reportere (og potensielle kunder). EDIT: Skulle poste linker direkte til level editor intervjuet under GDC '07, men det funket ikke. Anbefaller de som ikke har sett dem om å besøke Gametrailers.com og søke på Crysis. Klikk på bildet som dukker opp... GDC '07 klippene ligger lenger nede på siden under "Featured movies". Endret 18. april 2007 av CosmoK Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Far Cry Instincts Ja sant..Og se hvor ræva dårlig det ser ut...til og med på 360 ser det dårlig ut.. Ja jeg har også spilt det.. Crysis kommer til å ta helt av når det kommer.. Når det gjelder directx 9 og 10 så håper jeg inderlig ikke det blir noe samme opplegget som da amd 64 patchen kom til far cry... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tja, det var rimelig imponerende til Xbox å være. Når man greide å konvertere Doom 3 og HL2 tilfredstillende til Xbox (733 MHz Celeron, 64 MB RAM), så er det kanskje et håp for Crysis på nykonsollene også... Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://www.gamershell.com/download_18716.shtml Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som vet om det er planer om å gjøre PS3 spill på denne motoren? Ettersom "anbefalt" er 2 kjerne går jeg ut fra at motoren støtter SMP, og da skulle det være en smal sak å kjøre på alle kjernene på cell prosessoren. Skulle hvertfall være nok effekt til å dra motoren. Hadde vært moro å vist hva slags maskin dem kjører demoen på. Tipper det er heftige saker ettersom deg gikk såpass smooth. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Herregud så dere den massive trykkbølga som tok byggningene med storm. Rett og slett reiv dem av fotfeste sitt. Sånt DIGGER jeg med store bokstaver!! Nå snakker vi fysikk! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvorfor kan ikke Gamer.no legge den ut som en torrent-fil på lik linje med deres demoer? Denne løsningen har fungert utmerket tidligere. 8416291[/snapback] Sånn eg har forstått det er det meininga at det skal kome ein nedlastingslink for filmane etterkvart. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Herregud så dere den massive trykkbølga som tok byggningene med storm. Rett og slett reiv dem av fotfeste sitt. Sånt DIGGER jeg med store bokstaver!! Nå snakker vi fysikk! 8417657[/snapback] Veit! DIGGER sånt! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som vet om det er planer om å gjøre PS3 spill på denne motoren? 8417606[/snapback] Nei, de benekter alle spekulasjoner om en konsoll versjon. Men det er trolig fordi de er sponset hardt av Nvidia eller så. Konsoll versjon kommer nok sigende. Når det angår maskinvare krav så blir nok de rimelig vasse for å kjøre det med detaljnivået som vi ser i filmene, men jeg tror ikke det vil bli så gale som mange tror. Hvis dere tar en titt på videone under der de demonstrerer level editoren så får man intrykk av at motoren er perfeksjonert over alt annet som er laget med tanke på både muligheter, looks og ytelse. Den motoren og den level editoren tror jeg vil stå for _mange_ gode spill fremover. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 får ike sett videoen...er det en slags FF-fiendlig spiller eller? har opplevd før at noen mediespillere på internett bare støtter IE...hjelp takk Lenke til kommentar
genstian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er desidert den råeste engine av året, og det ser ut til at den vil dominere nesteårs marked også. Blir virkelig konge med skikkelig HDR og mapping. Annet snaks er oppdatert AI system (endelig smarte bots og kan TEAM), 64bit og flere tråder (alt peker mot støtte for 4 kjerner). Skal kanskje få en gratis kopi av engine av en venn av en venn som jobber i CryTek. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Lurer på om mitt ATI Radeon X800GTO klarer å kjøre dette ? Hehe. Regner ikke med at jeg må bytte ut AMD Dual Core X2 4600+ med det første, eller 4000 ram. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Håper virkelig det blir så bra som det ser ut til å bli på videoen. Ser jo helt vanvittig ut. Tenker bare på hvor syke ting kan bli om si 5 år, når jeg ser slikt. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 WÆÆÆ! WÆÆÆ! WÆÆÆ! WÆÆÆ! Jeg føler meg dømt som en evig pc slave etter jeg så den videoen. Må nok oppgradere pcen min noe til det kommer ut. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det eneste jeg er skeptisk til er den vedvarende mangelen på de feteste effektene på multiplayerspill. Alt for mange eksempler på spill som mister litt av glansen idet man går inn i multiplayer. Fysikk-elementer og grafikk som blir "borte" fordi det ikke er kapasitet på servere og nett for å takle de nødvendige datamengdene. 8408280[/snapback] Fysikken i spill må nesten deles i to: Eye-candy og konsekvens. Førstnevnte bør ikke være noe problem i multiplayer da det kun er visuelt og ikke har noe innvirkning i spillet. Eksempel er fragmenter fra en eksplosjon som ikke lager skade, bare ser fett ut. Skal man ha konsekvensfysikk er man helt avhengig av at tidspunktet for klient/server er helt likt, ellers vil to spillere få ulike forutsetninger for å kanskje oveleve en bilkræsj eller en vegg som raser ut. Vi får håpe det løser seg med tiden, men det er et veldig vanskelig område og ikke bare basert på mengden data sm skal behandles. Noen som vet om det er planer om å gjøre PS3 spill på denne motoren?Ettersom "anbefalt" er 2 kjerne går jeg ut fra at motoren støtter SMP, og da skulle det være en smal sak å kjøre på alle kjernene på cell prosessoren. Skulle hvertfall være nok effekt til å dra motoren. 8417606[/snapback] Selvom en applikasjon kan kjøre flertrådet på to kjerner trenger det ikke være en smal sak å få den til å jobbe effektivt på fire, åtte eller fler. Cell prosessoren består også av en fullverdig 'cpu' + spesialiserte kjerner og ikke 8 fullverdige kjerner som f.eks en pc-prosessor. Sånn sett burde kanskje XBOX360 ha et større fortrinn siden den har 3stk CPU. De får det nok til hvis de vil, men det er nok snakk om penger og business, lisenser og annet mikkmakk vi vanlige spillere ikke orker eller vil høre så mye om Uansett har vi nok mye moro å se frem til uavhengig av hvilken plattform vi foretrekker. Ingen vil bli sittende igjen på gjerdet hvis de andre finner på noe nytt, utviklingen går i rykk og napp med forskjellige aktører i ledelsen. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 får ike sett videoen...er det en slags FF-fiendlig spiller eller? har opplevd før at noen mediespillere på internett bare støtter IE...hjelp takk 8418009[/snapback] Fungerer utmerket for meg i Opera, FF og IE... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er desidert den råeste engine av året, og det ser ut til at den vil dominere nesteårs marked også. Blir virkelig konge med skikkelig HDR og mapping. CryEngine 2 har heilt klart potensiale, men det er minst like viktig at Crytek klarer å tilby tilfredstillende støtte til dei som eventuelt ønskjer å lisensiere den. Crytek har ikkje så stor erfaring på dette feltet, så det blir spennade å sjå kor godt dei takler denne situasjonen. Skal kanskje få en gratis kopi av engine av en venn av en venn som jobber i CryTek. Kva har du tenkt å bruke motoren til? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Hvorfor kan ikke Gamer.no legge den ut som en torrent-fil på lik linje med deres demoer? Denne løsningen har fungert utmerket tidligere. 8416291[/snapback] Vi har tenkt å gjøre det på sikt, men da er vi avhengig av at det opprettes en BitTorrent-versjon av hver originalvideo vi laster opp. Dessverre har vi ikke anledning til å prioritere utvikling av et slikt system akkurat nå, og vi har heller ikke råd til å betale båndbredden som kreves for å tilby ordinær nedlasting av originalversjonen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Trenger man noe spesielt for å spille av disse videoene? Jeg har aldri klart å spille av noen videoer fra gamer.no. Har installert siste versjon av Flash Player, prøvd i flere nettlesere, skrudd av brannmur etc. Etter at jeg har trykket på play skjer det ingenting. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Sånn sett burde kanskje XBOX360 ha et større fortrinn siden den har 3stk CPU. 8419014[/snapback] 360 har 1 cpu og 3 kjerner. Men det var vel det du mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg