S.Hafsmo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Klarer ikke å få sett videoen! Hverken i FF, Opera eller IE. OG ja jeg har flash, får opp den "Play" knappen, men når jeg trykker den så skjer det ingenting. Står nede på "overførsellinja", "Waiting for video.gfx.no". Hva skjer, noen som har link til en annen plass jeg kan få sett den? 8413030[/snapback] kan jo se den her da: dog det ikke blir riktig samma kvaliteten på videoen. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ber paa mine knaer at gameplayet er bra og at det blir et raatt online spill, ellers er det komplett meningslost aa oppgradere pc'en for noe som varer i 2uker. Har hort rykter om at EA er med paa aa finansierere dette. Kan det bety at de kutter all support ang. patcher ? Altsa at de paa en eller annen maate har balletak paa cryTech teamet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 W.O.W Dette er vel noe av det SYKESTE jeg har sett noen sinne! Hvis spillet blir så bra som på filmen så er det faktisk verdt å kjøpe ny maskinvare, hehe. Jeg har OK pc, men ikke god nok til det der spillet! DAMN! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det går vel ikke engang å kjøre dette på max i høy oppløsning med 2x8800GTX, QX6700 og 4gb ram... Må jo kreve så sinnsvakt med ressurser. Hva blir max oppløsning spillet vil støtte? 1920x1200 eller 2560x1600? Antar at de ikke lager en ny grafikkmotor med støtte for noe mindre... Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Far Cry krevde ihvertfall et monster av en maskin for å kjøre alt på maks i høy oppløsning. Skal vente med å kjøpe ny maskin til høsten, da har vel prisen på quad core sunket en del. Får håpe Amd får ut Barcelona snart så vi får litt fortgang på quad-utviklingen. Lenke til kommentar
styx Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nice. Fikk ikke sett videoen på gamer.no, men så den her. Det ser ut til at video.gfx.no ikke er så ivrig på å dele ut videoplayer.swf, HTTP-requesten bare timer ut. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor pc041:~ joachimb$ wget -d http://video.gfx.no/videoplayer.swf DEBUG output created by Wget 1.8.2 on darwin8.5.1. --18:48:16-- http://video.gfx.no/videoplayer.swf => `videoplayer.swf' Resolving video.gfx.no... done. Caching video.gfx.no => 194.24.252.210 Connecting to video.gfx.no[194.24.252.210]:80... connected. Created socket 4. Releasing 0x400490 (new refcount 1). ---request begin--- GET /videoplayer.swf HTTP/1.0 User-Agent: Wget/1.8.2 Host: video.gfx.no Accept: */* Connection: Keep-Alive ---request end--- HTTP request sent, awaiting response... And then: a great, big nothing. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dumt at videoene her på gamer.no er i så dårlig kvalitet. Har sett disse klippene i mye bedre kvalitet andre steder. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ser bra ut dette her. Er det noen som faktisk VEIT hvor mye det kommer til og kreve?. Dere som sier at 8800Gtx i sli med Quad cpu og alt det der ikke kommer til og dra det, veit dere dette sikkert? Eller er det bare løse påstander, fordi det ser såppas bra ut? Skjønte ikke helt det der med at anbefalt skjermkort var 7600 og oppover? Et 7600 yter sånn ca likt som et 6800gt, så jeg tviler på at det vil gå noe særlig smooth, hvertfall ikke noe over medium grafikk? Endret 18. april 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 6800gt funker greit til FarCry vil jeg tro, men til Crysis, vell, på low kanskje. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ser ut til at dette blir saftige saker. Nuke-sjokkbølgen var dødsbra. Oh, jeg elsker atomvåpen. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sjokkbølgen fra atomvåpnet var konge, MEN se på trærne litt lenger bak i bildet, de står helt stille, ser ut som de ikke påvirkes i det hele tatt... Dette bør de fikse f.eks trær som blir dratt opp med roten eller i det minste vaier noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Far Cry krevde ihvertfall et monster av en maskin for å kjøre alt på maks i høy oppløsning. 8415319[/snapback] Hm, jeg synes Far Cry var forholdsvis snilt med tanke på specs, husker såvidt jeg klarte alt på høyt i 1280x960 med en P4 2.4, 1GB RAM og Radeon 9800 128MB. (Da var Radeon 9800 ca. 1 år gammelt). Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noe jeg la merke til nå, som jeg ser dette clippet for andre gang: Der hvor han kaster en granat, så er det ultra-slowmotion. Følg med på granaten, han slipper den aldri. Han gjør bare en kjapp bevegelse nedover, slik at i realtime så vil det se ut som om han kaster den. Morro.. Håper de fikser på det før release.. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hmm, nokså gammelt klipp som ble vist litt før og på GDC '07 som har vært tilgjengelig en god stund allerede. Som enkelte andre allerede har nevnt, har Gametrailers.com og en "HD" versjon av denne (som vanlig), pluss mange andre gode klipp. Likte best developer walkthrough og interview video'ene som var gjort på de forskjellige messene (GDC og CES) der Crytek ansatte viste hvor lett det var å bruke spillmotoren til å designe/lage spillets miljøer. Jeg tror og at de sa at de fleste videoene som har blitt lagd/sett hittil er (for det meste) basert på DX9 hardware. Det med at man trenger en "uber SLI super-rig" av en data for å kjøre Crysis med noenlunde greie innstillinger er også noe folk har fått inn i hodet sitt av en merkelig grunn. Crytek vet at de har ingenting å tjene på det, og jeg kan tenke meg at de er ivrige for å få solgt spillmotoren videre til andre spillprodusenter (siden de reklamerte for den rett etter hver *eneste* Crysis video som ble vist på disse messene... på skjermer store og små ) Konkurransen har de jo fra bl.a. Epic med sin Unreal Engine 3, og den spillmotoren er jo og streamlinet så inn i de grader for at t.o.m. folk som bruker jobb laptop'en til underholdning kan spille Unreal Tournament på den eller hva det nå måtte være. Bra blir det ialtfall... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvorfor kan ikke Gamer.no legge den ut som en torrent-fil på lik linje med deres demoer? Denne løsningen har fungert utmerket tidligere. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Utrolig bra grafikk! Ser ut til at jeg valgte et dårlig tidspunkt å slutte med PC-oppgraderinger i spillsammenheng, men på den annen side er jo maskinen min fortsatt kraftig nok til å dra dette spillet ganske bra dersom de uoffisielle systemkravene er noe å gå etter, forutsatt at jeg klarer meg uten DX10-skjermkort vel å merke. Joda, dette spillet ser unektelig sinnsykt bra ut. Men tenk dere likevel hvordan Crysis kommer til å se ut sammenliknet med de råeste spillene 3-4 år frem i tid. Da har det utvilsomt kommet nye banebrytende grafikkmotorer og spill på markedet, og grafikken vi nå ser i Crysis vil plutselig se ganske avleggs ut i forhold. "Crysis? Blæh, det gidder jeg ikke spille, grafikken ser jo helt på trynet ut!" kommer folk til å si i 2010, bare vent og se. :!: Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 "Crysis? Blæh, det gidder jeg ikke spille, grafikken ser jo helt på trynet ut!" kommer folk til å si i 2010, bare vent og se. :!: 8416340[/snapback] Er det noen som mener det om FarCry nå da? Tror ikke det.. Jeg selv syns det om CS 1.6, men det er litt eldre da.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Far Cry er ikke stygt, men det ser unektelig ganske tegneserieaktig ut etter dagens standard. Jungelscenen der er det klart beste jeg har sett innen grafikk. Detaljer, fysikk, lys...alt stemmer der. Andre ting er ikke fullt så overbevisende, men viser at man i dag er hakket unna semi-fotorealisme i spill. De er forresten i ferd med å utvikle en versjon av motoren til PS3 og X360, men PC-versjonen av Crysis kommer nok ikke på konsoll fordi spillet er utviklet med langt mer RAM i tankene enn hva konsollene er utstyrt med (512 MB). EDIT: Sandbox-editoren er et meget stort pluss. Endret 18. april 2007 av kilik Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De er forresten i ferd med å utvikle en versjon av motoren til PS3 og X360, men PC-versjonen av Crysis kommer nok ikke på konsoll fordi spillet er utviklet med langt mer RAM i tankene enn hva konsollene er utstyrt med (512 MB). EDIT: Sandbox-editoren er et meget stort pluss. 8416422[/snapback] Akkurat den tok jeg ikke. Du kan ikke sammenligne konsoll kun på maskinvare. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, men det sier seg selv at man ikke direkte kan konvertere et PC-spill som krever 3-4 ganger så mye minne. Da må man enten gjøre kraftig om på koden eller lage egne versjoner til konsoll, som f.eks. Far Cry Instincts til Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg