Intimvask Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg har i teorien mulighet til å fjernstyre pcen hjemme fra jobben via port 443, men jeg må sette operativsystemet til å godta innkommende kommunikasjon via RDP. Såvidt jeg vet, er ikke dette mulig i XP Home Edition, men finnes det en tredjeparts programvare, eller en annen måte å gå rundt dette på? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 VNC er vel det mest kjente programet for fjernstyring: http://www.realvnc.com/ Anbefales! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg anbefaler deg å sjekke ut Logmein.com. Gratis og enkelt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 VNC er vel det mest kjente programet for fjernstyring:http://www.realvnc.com/ Anbefales! 8404467[/snapback] Evnt. TightVNC som gir deg alt du får i betalingsversjonen a RealVNC Eller sette opp VLAN, men det er litt mer jobb da Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Takk for alle svar, skal sjekke dette ut. Moderator kan for øvrig låse denne tråden. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg anbefaler deg å sjekke ut Logmein.com. Gratis og enkelt. 8404486[/snapback] Har testet denne løsningen tidligere, og det var ikke noe sånt jeg hadde tenkt meg. Saken er nemlig den at vi ikke kan installere noen applikasjoner på jobb pcen, men vi har lov til å bruke RDP mot port 443. Men som sagt, jeg skal sjekke ut dette når jeg klarer å dra den late ræva mi hjem fra jobben Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Saken er nemlig den at vi ikke kan installere noen applikasjoner på jobb pcen, men vi har lov til å bruke RDP mot port 443. 8404952[/snapback] Da utelukkes også VNC, VLAN, etc. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Saken er nemlig den at vi ikke kan installere noen applikasjoner på jobb pcen, men vi har lov til å bruke RDP mot port 443. 8404952[/snapback] Da utelukkes også VNC, VLAN, etc. 8405122[/snapback] Det var det jeg tenkte meg Noen andre måter jeg kan aktivere innkommende RDP i WinXP home da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå