Gå til innhold

Trådløs mus vs. trådmus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ville heller spurt om kulemus vs optisk. Har ikkeno erfaring med trådløs mus, bare hørt at de sluker noe sinnsykt mye strøm. Har en kompis som må bytte batterier en gang i uken. Så hvis du ikke har noe imot det, ville jeg heller annbefale deg en optisk trådmus....

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-19 22:31, skrev drumBoy:

jeg ville heller spurt om kulemus vs optisk. Har ikkeno erfaring med trådløs mus, bare hørt at de sluker noe sinnsykt mye strøm. Har en kompis som må bytte batterier en gang i uken. Så hvis du ikke har noe imot det, ville jeg heller annbefale deg en optisk trådmus....

Bruker han musen EXTREMT mye eller ? en gang i uken er vel vel drøyt. For min del så skifter jeg kanskje batteri ver 2. mnd.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ei trådløs mus fra logitech. Denne brukte jeg i over ett år. Jeg syntest den var skikkelig bra og jeg spiller mye online spill som UT, Quake og UT2K3. Det er dog en del som sier at ei trådløs mus ikke klarer å sende like mye signaler til pc'en som ei mus med tråd og at ei trådløs mus derfor kan hakke litt under ekstreme situasjoner. Det har ikke jeg merket noe til.

I dag har jeg en optisk mus med tråd fra logitech.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-19 22:31, skrev drumBoy:

jeg ville heller spurt om kulemus vs optisk.

Er det på en måte omtrent likeens ytelsesforskjell?

Har kule på familiens gammeldata og optisk på den nye, begge med tråd, men når jeg en gang til sommeren kjøper meg min egen, skal jeg ha MX500 eller MX700. MX700 har(som andre har nevnt) en dockingstasjon så man slipper å bytte batterier. Men veier MX700 mye mer enn MX500?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...