Orjanp Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hvordan kan jeg få to div som er ved siden av hverandre til å være like store? Det er en meny og en innholdsdiv. Innholdsdivens størrelse er dynamisk. Jeg ønsker at menyen skal følge størrelsen på innholdet. Ørjan... Endret 18. april 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Søk her på forumet eller på Google, så finner du svaret. Dette har vært diskutert utallige ganger tidligere. Jeg skal se om jeg finner en tråd/link til deg, etter at jeg har drukket opp iste'en min. Edit: Jeg fant to linker, muligens de hjelper deg litt: http://www.alistapart.com/articles/holygrail/ http://www.positioniseverything.net/articl...out/equalheight Du kan også sette et bakgrunnsbilde på Containerrammen, hvor bakgrunnsbildet inneholder bakgrunnen til menyen og innholdsrammen. Endret 17. april 2007 av Runar Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Hadde søkt litt, og funnet en javascrip greie og den metoden med et bakgrunnsbilde. Men syntes ingen av de var gode løsninger. Men den siste linken du gav meg, er interessant. Skal se på den en stund. Takk for hjelpen. Ørjan... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Bakgrunnsbildemetoden er vel den beste, vil jeg tro. Ihvertfall en av de enkleste og letteste løsningene. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Søk etter "Faux Columns" Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Søk etter "Faux Columns" 8407561[/snapback] Det var det jeg tenke på Jeg husket bare ikke hva den het. Takk! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Takk for tipsene og linkene. Ørjan... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå som du har løst problemet, kan du fortelle oss hvordan du løste det? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Vel, løst i den forstand at jeg har flere muligheter å velge mellom når jeg skal implementere det. Nå har det seg slik at jeg valgte å ikke kjøre to like høye divs, men heller ha en meny som overlapper innholdet. Resultatet kan sees her. Det ligger også en tråd her, der jeg ber om tilbakemeldinger. Ørjan... Endret 18. april 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå