tore- Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Fikk en helt ny skjerm idag, men denne hadde 6 hakk midt på skjermen.... De er ikke så plagsomme, men de er der, skal spørre om avslag i pris istedenfor å bytte. Hvor mye kan jeg forlange? Selv mener jeg at det trekker skjermens pris ganske heftig ned. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg ville krevd en ny. Du kommer til å irritere deg over dette i lange tider fremover. I tillegg er bruktprisen på skjermen langt lavere med hakk. Du må få et tilbud på avslag og vurdere om det er nok til at du gidder å ha den. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Enig med Simen1. De par hundre kronene du får i avslag kommer ikke til spille noen rolle iforhold til hvor mye du kommer til å irretere deg :smile: Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hva med en død pixel, har jeg noen rettigheter da? Veldig irriterende når jeg legger merke til den Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 må være over en tussing for at jeg godtar det Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Garanti sakene til Samsung blir behandlet av http://www.infocare.no. http://www.infocare.no/online/eservice.asp...are.no/eservice Tar du swap service her, så får du tilsendt ny/ordnet skjerm av samme merke på flekken. Det eneste du må gjøre er og sende din skjerm til dem, det følger med returseddel på den skjermen som sendes fra dem. Sånn at dette blir fraktfritt for deg. Kanskje du får "ny" skjerm før Jul;) Lenke til kommentar
tore- Skrevet 19. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2002 Butikken har kun åpent imorgen og på mandag... så jeg beholder den sikkert over nyttår... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå