abene Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ferske tall viser at Firefox-bruken øker i Europa. Hver fjerde surfer bruker nå Firefox. Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Koselige tall, alltid kos å se på det kartet der. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det eneste jeg ikke liker med firefox er at jeg ikke får sett WMA-embeded videoer på nettsider med den ;| Noen som har no tips? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det eneste jeg ikke liker med firefox er at jeg ikke får sett WMA-embeded videoer på nettsider med den ;| Noen som har no tips? 8403767[/snapback] Hva med å installere pluginen? http://neowin.net/index.php?act=view&id=39518 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg håper den under gjennomsnittlige andelen Firefox-brukere i Norge (17,4%, mens det europeiske gjennomsnittet er 24,1%) skyldes stor bruk av Opera og ikke IE. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Rimelig lav andel i Norge, som Simen1 sier, jeg håper størsteparten av den resterende andelen i Norge er dekket av andre nettlesere enn IE. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hva med å installere pluginen? http://neowin.net/index.php?act=view&id=39518 /takker Endret 17. april 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Når nå bruken av Firefox blir så omfattende blir vel også eventuelle sårbarheter utnyttet i større grad. Det kan jo være litt surt. På den annen side, det er alltid gøy når noen stjeler markedsandeler fra Microsoft, det legger heldigvis press på MS til å levere bedre produkter. Og sett bort fra sårbarheten IE7 er slett ikke verst. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Opera gir nok også Firefox en del mer konkurranse i Norge kanskje enn i andre land Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg syns det er flott at flere og flere bruker Firefox (alt annet en IE er egentlig bra nok). Nå mangler det bare at flere offentlige organisasjoner/lignende bytter ut IE. Så et klipp på TV hvor de intervjuet en person fra Datatilsynet eller noe, og de brukte Firefox Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg syns det er flott at flere og flere bruker Firefox (alt annet en IE er egentlig bra nok). Nå mangler det bare at flere offentlige organisasjoner/lignende bytter ut IE. Så et klipp på TV hvor de intervjuet en person fra Datatilsynet eller noe, og de brukte Firefox 8403978[/snapback] Der jeg jobber er Firefox standard. Jeg vet om flere arbeidsplasser som har Firefox som standard, men dessverre er det langt i mellom dem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg syns det er flott at flere og flere bruker Firefox (alt annet en IE er egentlig bra nok). Nå mangler det bare at flere offentlige organisasjoner/lignende bytter ut IE. Så et klipp på TV hvor de intervjuet en person fra Datatilsynet eller noe, og de brukte Firefox 8403978[/snapback] Der jeg jobber er Firefox standard. Jeg vet om flere arbeidsplasser som har Firefox som standard, men dessverre er det langt i mellom dem. 8403995[/snapback] Men det kommer seg, gjør det ikke? Hvor mange arbeidsplasser brukte noe annet en IE for, la oss si, 5 eller 10 år siden? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 desverre så er ikke opera standard. jeg har iallefall hørt at opera er ganske populært i russland, det er i allefall positivt. til dere som ikke vet enda, så har opera nylig kommet i versjon 9.2, med en ny og nyttig fuksjon kallt hurtigvalg Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Vil nok tro at Opera er det ledende i Norge, selv om IE sikkert er mest brukt.. Personlig mener jeg da at Firefox er lettere å bruke en Opera.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg tviler på at Opera er mer brukt i Norge enn Firefox, selv om Opera opprinnelig er/var norsk. Google promoterer Firefox, og nesten alle i Norge bruker Google. Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 vil nokk si at jeg personlig liker opera best, gikk fra ff til opera og angrer ikke:D Lenke til kommentar
styx Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Wohoo, pirketid! Det skal være en økning på 5 prosent sammenlignet med samme periode i fjor. Prosent eller prosentpoeng? [...]36,5 prosent i Kroatsia[...] s/ats/at/ Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er jo litt interessant at de landene med høyest andel FF-brukere er markert i varselfargen rød... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg tviler på at Opera er mer brukt i Norge enn Firefox, selv om Opera opprinnelig er/var norsk. 8404174[/snapback] Var? Opera startet som et prosjekt fra Jon Stephenson von Tetzchner og Geir Ivarsøy i gamle Televerket, nå Telenor. Da Televerket ikke ville støtte prosjektet lenger gikk Tetzchner og Ivarsøy sammen og stiftet Opera Software ASA (navnet var forøvrig Ivarsøys idé). Opera har alltid vært norsk, er norsk og vil forhåpentligvis alltid være norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå