Imsochobo Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ja, går på Åssiden VGS. og, ja.. etter påskeferien installerte de ett nytt system på det trådløse nettet. Capative portal, og ja.. gjett hva.. SSL2 !! støtter FF dette.. trur ikke det.. Opera.. kameraten min fikk ikke det til med en gang.. Idag forstod vi at det funker å logge inn.. med IE, ingen bruker IE, DU MÅ HA IE for å komme på det trådløse nettet.. okey.. jævlig homo for å si det med egne ord. Jeg bruker Linux: Ubuntu 7.04 Feisty Fawn, ubuntu er det systemet HW kjører på alle servere og hele systemet.. genialt enkel bra operativ system. jaja.. jeg måtte på kablede nettet installere IE i linux.. ja .. IE. du må også aktivere SSL2 i IE også.. SSL2 er veldig utdatert, og når jeg og 2 andre klagde til ikt mannskapet her, skjønte dem ikke noe om SSL, jeg spurte om det var mulig å lage støtte til SSL3, han mumla ett eller annet og sa at jeg måtte bruke internet explorer. Javel, trudde egentlig at dette ikke er lov. Tvinge folk til å bruke Microsoft sine produkter ? Skriv meninger, og gjerne skriv Artikkel om dette.. Sannsynlig samme for hele buskerud.. På screenshotet så ser du IE i linux.. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du har postet 2 poster på samme plass. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Trådstarter har laget to identiske tråder. Jeg flytter svarene herfra over i den andre og stenger denne. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg