Ubuntuman Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hei til dere alle! Jeg jobber som IKT-rådgiver i Buskerud fylkeskommune og har lest innleggene deres! Jeg forstår frustrasjonen deres godt! Og vil gjerne snakke nærmere med en eller flere av dere. Jeg inviterer dere til lunsj i Fylkeshuset, når passer det best tror dere? Hva med fredag 27. april kl 11.30? Så kan jeg også fortelle litt om hva vi tenker om GNU/Linux (som en av dere ganske korrekt påpekte at det het:-) og våre initiativer innenfor fri programvare (ta en titt på f.eks. www.friprog.no og www.asterisk.no) Hilsen Bjørn Venn Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Imponerende:) Håper noen møter opp, jeg har dessverre ikke mulighet da. Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 skal se om vi får lov av lærern Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 skal se om vi får lov av lærern 8437562[/snapback] Vi har ett stort problem her iLoVecF, vi kan ikke pga vi har prøveeksamen i elektronikk. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå