Jeger1 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Etter jeg installerte Windows Oppdateringen KB925902 fikk jeg 3 store problemer *lyddriveren slutter å virke *pcen bytter automatisk mellom 2000 og Xp theme *Pcen får ikke ip-adresse Etter jeg installerte KB935448 (fix) virker lyddriveren igjen, men problemet med tema og noen ganger ip-adressen er der enda. Dette gjelder for pcer med SoundMax og Realtek lydkort. Noen som har vert borti samme problem ? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jepp, jeg har det, og etter dette lærte jeg meg å ikke innstallere fixer på maskina mi jeg allerede er fornøyd med. Formaterte jeg Lenke til kommentar
driftspartner Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Har vært borti lignende problerm mange ganger med Windows Update og hardware oppdateringer. Har derfor nesten sluttet å ta dem. I ditt tilfelle kan du gå inn på enhetsbehandlingen og rulle driveren tilbake. Det bruker å hjelpe. Lenke til kommentar
Jeger1 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Bruker å funke å avinstallere oppdateringen, men tema problemet er der fortsatt. Men det må jo finnes en fix til dette ett sted ? For jeg kan ikke avinstallere oppdateringen på 2-300 pcer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå