MadRos Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) når jeg starter pcen min, så har jeg sånn grønn greia som fyller halve skjermen Endret 18. april 2007 av hproslan Lenke til kommentar
Monet Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 når jeg starter pcen min, så har jeg sånn grønn greia som fyller halve skjermen 8403391[/snapback] Hva skjer hvis du endrer skjermoppløsningen din? Har du prøvd å oppdatere skjermkort driveren? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) alt med tekst på internett har også blitt rar, jeg får ikke forandre på det heller Endret 17. april 2007 av hproslan Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 skjer ingen ting, jeg har til og med prøvd å sette inn gamle skjermorket 7900gtx og instalert drivere til den , men det er fortsatt grønn skjerm, men det er rart siden jeg får ikke lov av pcen til å skrive med times new roman heller Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kan tenke meg at Windowsen din har bugget seg kraftig... Hvis ikke dette er relatert til et skjermkort problem.. Prøv å formater windowsen din! Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Ser ut som en forstørra start meny Ser du de runde kantene på enden .. Tipper noen har køddet til registeret eller noe Endret 17. april 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 ja, det er en start kap, jeg har formatert pcen, men det er fortsatt grønn greia. kan det være at jeg har ikke rettigheter til times new roman, siden jeg for ikke brukt det fonte i det hele tatt Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) når jeg starter pcen min, så har jeg sånn grønn greia som fyller halve skjermen 8403391[/snapback] Skjer dette bare i Windows så er Windows problemet. Boot på original cd din, se om du har full skjerm da. Har du det, reinstaller drivere. Funker ikke det, Sjekk version av bios, reinstaller Windows. Visst du har problemer når du booter på CD, vil jeg tro det er hardware relatert. Da er det mest sannsynlig Skjermkort eller skjerm som er defekt. Du kan også sjekke det ved å trykke F8 rett før windows starter, velg så safe modus. Er bildet oki i safe modus er det software problem. Det vil si driver problem. Endret 17. april 2007 av Tom H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå