Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun rotet med en jente, var hun utro?

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Uansett, så synes jeg dama di, helt klart, har fullstendig gått bak ryggen din og gjort ting som, jeg er sikker på, hun vet hun ikke burde gjort og det viser jo at hun ikke er så flink til å trekke seg unna slike situasjoner som hun burde! Hun har garantert sine måter å rettferdiggjøre ting på, men det forandrer ikke at hun har gått bak ryggen din og det er her jeg mener sviket kommer inn i bildet.

8403813[/snapback]

Skal være enig i at hun har gått bak ryggen min og at hun i mine øyne burde trukket seg unna. Hun sa at begge var godt beruset, men har lite til overs for sånne begrunnelser. Har jo vært uforskammet full selv, men vet fremdeles hva man skal og ikke skal gjøre selv om man er beruset.

Vi snakket noen timer om det i går og jeg sa i fra om at dette ikke skal gjenta seg. Har ikke tenkt å være i et forhold hvor hun eksperimenterer med både det ene og det andre og tror at det skal gå greit, men lite jeg kan gjøre med det som skjedde i helgen. Plager meg fremdeles ikke noe nevneverdig, blir ikke å gjøre det slutt med henne pga denne hendelsen, men må vel ta en ny prat med henne om å sette grenser innenfor diverse områder bare så man er helt sikker på at noe lignende ikke gjentar seg.

8404010[/snapback]

Hvis dette ikke plager deg, så synes jeg ikke at du skal dvele mer med det, men det er tydeligvis ett eller annet som gjør at du likevel tenker nok på det til å legge ut en post her. Har full forståelse for at det blir mer "uskyldig" siden det var en jente, men man skal ikke tøye strikken så veldig mye lenger før det neste gang kan være en gutt hun ikke klarer å si nei til i fylla!

Sier ikke at hun garantert kommer til å gjøre noe sånt, men det er vel akkurat denne uvissheten som hun, ved å gjøre det hun nå har gjort, har klart å sette til livs... Det blir en liten ripe i både vurderingsevnen og tilliten til noen, når de gjør noe slikt som hun har gjort og det er vel dette som dere trenger å få pratet om og finne ut av...

Lykke til! :)

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama skulle alltids fått lov til å utforske om hun ville det, men da skulle jeg hatt beskjed på forhånd, og fjerne fått sett på :!: når hun går bak ryggen din på fylla sånn som dette er det i mine øyne helt klart utroskap.

Lenke til kommentar
Hvis jeg var gutt og dama mi gjorde det med en annen jente, nei.

Om Marius ville gjort det med en gutt ( :p ) vær så god, ikke utro.

Men, kommer det følelser inn i bildet og man føler seg virkelig tiltrukket av den andre personen, DA er det mer utroskap i mitt hode. Men bare for å utforske det seksuelle? Nei.. Dersom hun bare ville teste det og ikke har "konvertert", så hadde hun vel en grei erfaring og intet mer. Men det er forskjell på å teste det en gang, og å fortsette med det.

Syns du burde vært fornøyd med at hun stoler på deg og forteller deg det.

8403394[/snapback]

Så om det var for å teste det seksuelle, så greit? Om du til eksempel lukker "bakdøra" og typen din går til ei anna for å teste dette, så er det greit? Kvifor er det forskjell om dei er med nokon av same kjønn, eller av motsett?

Utroskap, tvers igjennom... For min del har eg endra meg mykje med syn på utroskap den siste tida. Nulltoleranse er enno på plass, men utsegnet ei gong utro, alltid utro har mista mykje meining for meg.

Men tenk som så, jenta ho var med, gjorde noko "spanande" som tende dama di... Kva om ein beiler på byen finn dei same knappane? Eg hadde gått på dagen. Om dei berre rotar litt ser eg ikkje på som farleg, sidan dette sannsynlegvis er noko dei har gjort sidan dei gjekk på skulen, men eg foretrekk å sjå på :whistle:

Lenke til kommentar
For å ta en annen vri, ville du gjort det slutt med kjæresten din hvis du ble utsatt for det samme?

8438502[/snapback]

Hva andre ville ha gjort er i grunn uviktig. Det eneste som betyr noe er hva du vil gjøre.

Vi er alle forskjellige når det gjelder hva vi kan akseptere og hva som kommer til å gnage på oss i all fremtid. Jeg antar at du sliter litt med å ta en avgjørelse siden du legger dette ut for diskusjon her, men jeg vil påstå at du bør ta denne avgjørelsen på egenhånd og ikke bry deg med hva andre måtte mene...

Du bør gå litt i deg selv, og spørre deg: Stoler du fortsatt på henne? Hvis ikke, tror du at dere kan arbeide dere opp til et punkt der du igjen kan stole på henne? De fleste av oss ser ut til å mene at dette var utroskap, men hva mener du? Kan du akseptere dette? Og hvis ikke, kan du tilgi?

Du sier at du ikke bryr deg så veldig, men utifra det du skriver her, tror jeg ikke helt på deg. Jeg vet det ikke er lett, men du må rett og slett ta stilling til hva dette betyr for deg og handle utifra det. Og vær ærlig mot deg selv!

Endret av JohnMerrick
Lenke til kommentar

Trådstarter tar ikke dette seriøst, nettopp fordi hun var utro med en jente.

Det er hovedsaklig egoet som får seg et spark i balla hvis hun hadde vært utro med en annen gutt, men dette er jo bare naturlig. Hvis dette ikke plager deg så kanskje du ikke er så glad i hun som først antatt.

Det er kun du som kjenner denne jenta, forholdet hennes til den andre jenta og forholdet deres.

Dette er et forum, gå heller for hva magefølelsen sier enn hva folk her sier.

Du vet nøyaktig hva som må gjøres, jenter har lett for å bli "betatt", kanskje dette var en "monday-morning-crush"... Hvis hun fortsetter å snakke om dette, nevne det ved flere anledninger er rett og slett damen din bifil. Det er vel det som er definisjonen, ikke bare seksuelt, men det at hun kan bli forelsket i en annen jente.

Når det kommer til utroskap, så har vel kanskje "gutter" gitt jenter den oppfatningen av at litt girl-on-girl-action på fester er lov... Vår feil!

Lenke til kommentar
Er ikke dette bare en fin analedning til å spørre om du kan få ha sex med en annen gutt?

8441441[/snapback]

Dette er mitt fjerde år som medlem av dette forumet, og aldri har jeg sett et dristigere ordspill. Jeg lo faktisk høyt. Gratulerer =D

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Syntes det er utroskap, uansett hvilket kjønn det var med.

Jeg hadde ikke syntes det var greit for fem flate øre.

8404091[/snapback]

Samme her. Har faktisk opplevd akkurat samme situasjon (som gjentok seg flere ganger) for noen år siden - ikke noe moro. Og ja: Jeg gjorde det slutt og flyttet ut.

Utroskap er utroskap, kjønn har ikke noe med det å gjøre.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Har rapportert tråden over.(ikke deg nonsens, var sikkert en spambot, innlegget er fjernet).

Moderator: slett gjerne denne posten. Lagde den bare så dere skulle slippe å få mange rapporter om samme post.

Endret av Windkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...