Orjanp Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hadde det vært en ide å få en oversikt over de innlegg man selv har rapportert? Dette for å se om det er gjort noe i de innleggene, for å få en følelse med om rapporteringen var korrekt eller ikke. Ørjan... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Enig i at det hadde vært fint å få respons på rapporteringen. Tror likevel ikke vi kan håpe på et eget system for formålet, i alle fall ikke i nærmeste framtid. Men en skal aldri si aldri og det kunne være fint å få et par svar fra moderatorer og administratorer i denne tråden for å se om vi kan komme frem til en løsning. For jeg synes selv det burde bli gitt litt respons på rapporteringer. I alle fall om det er snakk om en sak hvor moderatorer mener at det ikke blir brutt noen retningslinjer, etiske regler eller netikette og at rapporteringen dermed ikke får noen følger for emner eller brukere. Grunnen til dette er at jeg mener det bør bli sendt en kommentar på hvorfor det en rapporterte ikke blir gjort noe med. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Det får nesten bli opp til moderator om man gir svar til de rapporteringene som ikke blir gjort noe med. Det kan til tider finne sted mange rapporteringer som rett og slett blir forkastet. Det får bli opp til moderator å avgjøre akkurat dette. Det vil ikke pålegges moderator å sende en pm til hver bidige person som ikke får "medhold" i rapporteringen sin. Men de som spesifikt ber om tilbakemelding når man rapporterer noe får det. Om noen rapporterer noe og absolutt lurer på hvorfor det ikke er blitt gjort noe så er det bare til å ta kontakt med en moderator eller admin. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 tja en "mine rapporteringer " hadde vært gøy / praktisk . Lenke til kommentar
ptta Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Man kunne vel bare latt raporterte tråder bli en del av mine innlegg. Det er jo litt inntresant å se hva slags grep som blir tatt i de trådene man rapporterer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg prøver konsekvent å sende PM til rapporterer om jeg er uenig med rapportens grunn, og lar være å gjøre noe. Hadde selv likt dette om det var jeg selv som rapporterte. Koster meg ikke så mange sekunder, også har jeg jo fått så fin kapasitet for PM-er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg