Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: Peugeot 306 1,9 Td

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pen ja, men ville ha farga nettinga i fangern svart. Ser litt mer gjennomført ut da. Bra du fjerne klistremerkene fordi det så harry ut. Visste ikke at det gikk ann å ha dump-ventiler på Tdi'er.

8406330[/snapback]

Går egentlig ikke ann og har det noe for seg heller da dieselbiler ikke gass spjeld. Men med litt fiksfakserier (elektrisk aktivering) så kan du få det til å fungere, men resultatet er som oftes svart røyk og dårlig akselerasjon, så bonusen blir bare lyden.

Lenke til kommentar
Pen bil!

Ser veldig gjennomført og fin ut! :)

8403293[/snapback]

:) takker! jeg har fjernet klistremerkene på kanalen. ble litt for harry...

skal snart lakkere alle lister, speildeksel + takvinge.

8404691[/snapback]

Tøff franskmann, blir mye bedre når du lakkerer lister osv, men syns kanskje du bør gjøre noe med engangsgrillen i fronten :no:. Hva med tåkelys feks. :D?

Lenke til kommentar

takk for alle tilbakemeldinger! :) jeg har planer om å fjerne emblemet, samt lakke nettingen i fangeren, men har nok å gjøre, så vi får se hvordan det blir :)

Dump på diesel går som sagt an med litt fix faxerier, men det har ikke noe for seg med tanke på ytelse. Akselerasjonen blir litt dårligere pga at turbolagget øker, samt at det blir en ekstra røyksky bak hver gang jeg girer, hehe...

har forøvrig planer om å sette bryter på dumpen slik at jeg kan slå den av når god akselerasjon :cool: er påkrevd.

slik virker dumpen min:

dumpvalve.jpg

Endret av hyllimorph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...