krepsos Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kjøpte for ei tid tilbake MIST 500W, 20/24 pins, S-ATA til pc'en min. Har vasskjøling frå før, så lydlaus kraft var tanken. Det gjekk fint heilt til eg kjølpte nytt skjermkort for 1-2 mnd sidan. Fyrst kom det stundom opp svarte blink på skjermen, der bilete forsvann i kanskje eit sekund, for så å koma tilbake. Ikkje noko stort problem, men litt irriterande. Så kom det av og til opp feilmelding om at skjermkortet hadde skrudd ned ytelsen for å sikra at systemet ikkje vart skada eller var avslutta, og no kjem denne meldinga opp x tusen gonger på rad. Systemet stoppar faktisk av og til opp pga. feilmeldinga. Skjer helst når eg speler spel og brukar skjermkortet meir aktivt, men òg når eg berre køyrer windos. Skjermkortet er https://prisguiden.no/product.php?productId=52663, og treng 400W for å køyra stabilt. Men eg har altså 500, utan at det ser ut til å vera nok... Erfaringar? Kor mykje W må eg ha på PSU'en for eit stabilt system? Har ikkje andre kort eller ressurskrevjande element installert. Og er det nokon som kan anbefala ei staumforsyning med meir W som ikkje bråker for mykje? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det skal kjøres glatt på mist 500w det der. Symptomene høres ut som overoppheting, men siden det er vannkjøling er ikke det realistisk. Men du kan jo sjekke temperaturene for sikkerhets skyld. Samt sjekke at du har koblet til begge strømkablene til gpu ordentlig Lenke til kommentar
krepsos Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Etter å ha prøvd litt fram og tilbake med skjerminnstillingar, og sjekka at vasskjøinga var ok, sette eg i gang med speling att med maks innstillingar. (hadde då køyrd ei stund med min i windows, utan støtte for direct x9 etc). Etter 1time med "heavy" speling, var temperaturen cpu 32, pwm1c: 63, chipset 49... No fungerte det greit, utan feilmeldingar. Samstundes fiksa eg ein del på oppstartsfilene i windows, slik at det ikkje var noko rot der. No var riktignok dei to siste verdiane raude, men altså ingen feilmeldingar (så langt). Er dette usunne verdiar, eller ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå