Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plages med "susing" i øret

Gjest Guest_19

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_19

For et par dager siden fikk jeg plutselig "susing" i øret.

Dvs, jeg hører på en måte hjerterytmen som en slags susing.

Dette gjør meg GAL og jeg får nesten ikke til å sove om natten :wallbash:

Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette, evt forebygge mot å få det senere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hej,

Jeg har hatt susing i øret for noen måneder siden. Gikk med det i 3 uker, før det gikk over. Jeg skulle fjerne ørevoks med qtips renslig som man, da jeg gjorde dette irriterte jeg også trommehinnen så det pep som det skulle vært nyttårsaften der inne. Kom deg til legen. Forebygge? Du skal aldrig stikke noe som kommer lengre inn i øret enn en albue. Vær forsiktig med hva du stikker i øra og bruk ALDRI qtips, jeg gjorde og putter det aldri i øra igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_19

Hei igjen,

i går kveld når jeg dusjet, tok jeg øret inntil dusjhodet slik at det ble skylt skikkelig.

Gjorde dette grundig på begge ørene, og det ser ut til at det gav seg da :)

Sov ihvertfall ganske godt i natt, og det må jeg si var utrolig deilig :w00t:

Etter to netter med minimal søvn så var jeg stuptrøtt og uopplagt, selv om jeg la meg ganske tidlig.

Takk for hjelpen folkens, dere sitter på mye kunnskap som andre har nytte av :thumbup:

Lenke til kommentar

Hadde brutalt øresus før. Hadde det kanskje i 2 måneder, jeg synes virkelig synd på de som har det. Prøvde og finne informasjon om det og fant nesten ikke noe. Er mange som tar selvmord pga. dette vært år. Du får veldig nedsatt livskvalitet også. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...