Gå til innhold

Striper fra lazer valsen

Anbefalte innlegg

Hei,

lommeboken lurte meg til å kjøpe en Lexmark E120 :blush:

Skulle nok hørt på meg selv og kjøpt HP :ermm:

For å teste valsen, skrev jeg ut et ark i helt grått. Som jeg fryktet, var gråfargen ugjevn og stripete i et mønster som gjentar seg tilsvarende omkretsen på valsen.

Skriveren skal brukes til ren tekst type rapporter og slikt så det er ingen krise. Men jeg har sett at dette forumet kryr av smarte karer og problemer er jo til for å løses. :hmm:

Thanx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv en Lexmark E120n. Er vel samme som du har men med nettverkstilkobling. Har ikke hatt noen problemer med den! Nå har jeg ikke skrevet ut noen side med bare grått, men stort sett bare tekst og et og annet kart, men har ikke sett noe som ikke er som det skal være. Det eneste jeg reagerer på med den skriveren er at den får et rykk av og til når den ikke er i bruk. Har skvettet en del ganger av det når man sitter konsentrert i et stille rom! Om noen har en løsning for hvordan man kan bli kvitt den ulyden hadde jeg vært takknemmelig!

Lenke til kommentar
Har du mulighet til å scanne den utskriften du fikk eller å lage en tegning over hvordan den ser ut?

Så finnes det kanskje noen triks.

Men akuratt det med jevn gråfarge så er ikke det det som blir finest som regel på laserskrivere.

8402944[/snapback]

Jeg reiser på hytta etter jobben så det vil ta en uke :(

Kan vel beskrive det som en myk øking av densiteten av toner i et repiterende mønster tilsvarende omkretsen av valsen. Ingen ekstreme områder eller brå overganger. Kan ikke se noe når jeg bare skriver tekst.

Kan vel være jeg har for store forventninger til en printer til 500. Knapt en bensintank :!:

Felin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...